جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور

حوزه/ حجت الاسلام و السملمین آقاجانپور با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: در انتخاب اصلح باید به شاخصه های ایمان و پارسایی، کفایت در اداره و مدیریت جامعه، توجه به محرومان و مستضعفان و برقراری عدالت و مبارزه با فساد توجه کرد، چرا که راه علاج مشکلات کشور در انتخاب اصلح با نگاه انقلابی و جهادی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، با حضور در جمع کارکنان وزارت دفاع با مبارک دانستن تقارن بهار نوروز با اعیاد شعبانیه در سال ۱۴۰۰، گفت: بهار فرصتی است برای تأمل در راز آفرینش و اندیشیدن در شأن و جایگاه بهار از نظرگاه دین همچنان که در دعای تحویل سال درخواست می کنیم «حوّل حالنا الی احسن الحال» و این بهار فرصتی است برای ایجاد بهترین تغییر و تحول در زندگی فردی، خانوادگی واجتماعی.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ادامه داد: ملت ایران و برخی از کشورهای فارسی زبان با آمدن بهار و فروردین، سال خود را شروع می کنند و با سنت های شایسته ای همچون دید و بازدید، کمک به محرومان و مسمتندان، این عید را گرامی می دارند.

وی با اشاره به تقارن سال ۱۴۰۰و شروع قرن جدید با میلاد حضرت صاحب الزمان(عج)، گفت: ان شاءالله به زودی شاهد طلوع خورشید ولایت باشیم و بتوانیم به عنوان پیروان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نقش خود را برای زمینه سازی ظهور حضرت حجت به خوبی ایفا نماییم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به فرمایشات نوروزی مقام معظم رهبری مبنی بر وجود دو بزرگداشت جشن امام زمان(عج) در سال ۱۴۰۰ گفت: این موضوع وظیفه و رسالت ما را در تبیین نقش مردم در ایجاد زمینه های ظهور دو چندان می کند.

 آقاجانپور با اشاره به انتخابات  پیش رو، گفت: در انتخاب فرد اصلح باید به شاخصه های ایمان و پارسایی، کفایت در اداره و مدیریت جامعه، توجه به محرومان و مستضعفان و برقراری عدالت و مبارزه با فساد توجه نمود؛ چرا که  راه علاج مشکلات کشور در انتخاب فرد اصلح با نگاه مدیریت انقلابی و جهادی است.

وی با اشاره به مشکلات اخیر معیشتی و نوسان دائم قیمت های کالاهای اساسی و مصرفی مردم، ادامه داد: بخشی از این مشکلات اقتصادی و هرج و مرج بازار و افزایش قیمت کالاهای اساسی ارتباطی با تحریم ها ندارد و سوء مدیریت افراد مسئول و عملکرد ضعیف مدیران در بروز چالش های اقتصادی بی تاثیر نیست.

وی در پایان با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام « تولید، پشتیبانی و مانع زدایی» گفت: خدارا شاکریم که اقدامات وزارت دفاع در سال گذشته رضایت مقام معظم رهبری را به همراه داشت و امسال نیز می بایست با تلاش چند برابری، مجاهدت و اقدام انقلابی به تحقق کامل شعار سال، جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha