جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / دیدار رئیس دانشگاه آزاد با تولیت حرم کریمه اهل بیت (ع)

حوزه/ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ۶۰ هزار دانشجوی اهل سنت در دانشگاه آزاد اسلامی درحال تحصیل هستند که برای این افراد دفاتر تقریبی را ایجاد و کلاس‌های معارفی را با محوریت تربیت تقریبی دنبال می‌کنیم؛ هفته گذشته نیز هجدهمین دفتر تقریبی را در استان چابهار افتتاح کردیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمد مهدی طهرانچی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم که در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه(س)انجام شد، با بیان اینکه کرونا ارتباطات آموزشی را از بین برده است، اظهار کرد: در دیگر کشورها فعالیت‌های آموزشی به صورت مطلق تعطیل نشد اما در ایران فعالیت‌های آموزشی تعطیل شد و ما نمی‌توانیم نسبت به تغییرات دانشجویان و دانش‌آموزان رصدی داشته باشیم.

وی از حرکت دانشگاه آزاد به سمت استفاده بیشتر از فضای مجازی یاد کرد و افزود: با بهره‌مندی از فضای مجازی یک میلیون کلاس در هفته برگزار کردیم اما باز هم این کلاس‌ها نمی‌تواند آموزش عمیق را به دنبال داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری دوره‌های توانمندسازی علوم دینی و اندیشه تمدن‌ساز با محوریت مروری بر اندیشه رهبری یاد کرد و گفت: ۱۳ جلسه مجازی با حضور پنج هزار استاد برگزار شده که این افراد با یکدیگر در حوزه بررسی اندیشه رهبر معظم انقلاب گفت‌وگو می‌کنند.

وی با بیان اینکه در حوزه امیدافزایی در میان دانشجویان طرح جامعی را دنبال کردیم، تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم تا با آموزش عملی در کنار آموزش تئوری امید دانشجویان نسبت به آینده را افزایش دهیم.

طهرانچی خاطرنشان کرد: ۸۰ تا ۱۰۰ هزار پایان‌نامه ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی تولید و این محتواها در یک سامانه‌ جمع‌آوری شده است؛ ۲۳ چالش ملی و منطقه‌ای را شناسایی کرده‌ایم و امروز دانشگاه آزاد به یک سازمان حل مسئله تبدیل شده است، ما نظام موضوعات را ارائه می‌دهیم و پایان‌نامه‌های مرتبط با آن‌ها توسط دانشجویان تهیه می‌شود.

وی ادامه داد: ۶۰ هزار دانشجوی اهل سنت در دانشگاه آزاد اسلامی درحال تحصیل هستند که برای این افراد دفاتر تقریبی را ایجاد و کلاس‌های معارفی را با محوریت تربیت تقریبی دنبال می‌کنیم؛ هفته گذشته نیز هجدهمین دفتر تقریبی را در استان چابهار افتتاح کردیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha