پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر / دیدار رئیس دانشگاه آزاد با تولیت حرم کریمه اهل بیت (ع)

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان قم گفت: ما در حوزه آموزش باید به جوانان خود این مفهوم را منتقل کنیم که ما آن‌ها را برای نظام و سربازی امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف می‌خواهیم و زمانی که ایشان ظهور کنند جنگ‌ می‌شود و سختی‌های بسیاری برای یاران ایشان پیش می‌آید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار با محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با اشاره به توصیه امام هشتم مبنی بر جدی گرفتن روزهای پایانی ماه شعبان اظهار کرد: ما باید فرصت ماه شعبان به ویژه روزهای پایان این ماه را قدر دانسته و اعمال توصیه شده در این روزها را مورد توجه قرار دهیم.

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت خاطرنشان کرد: در مذهب شیعه نسبت به پیروان دیگر مذاهب گشاده‌رویی مورد تاکید قرار گرفته نه تنگ‌نظری‌، چراکه اهل‌بیت علیهم‌السلام نیز در گفتار و رفتار نسبت به همگان گشاده‌رو بودند.

وی با بیان اینکه در حوزه آموزش روش از اهمیت بسیاری برخوردار است، ادامه داد: موعظه و پند گاهی گفته اما گاهی هم با عمل به افراد منتقل می‌شود که قطعا عمل کردن بیشتر از حرف زدن کاربرد دارد.

آیت الله سعیدی با اشاره به اینکه پیوست فرهنگی در امور مختلف به ویژه امور آموزشی باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: ما در حوزه آموزش باید به جوانان خود این مفهوم را منتقل کنیم که ما آن‌ها را برای نظام و سربازی امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف می‌خواهیم و زمانی که ایشان ظهور کنند جنگ‌ می‌شود و سختی‌های بسیاری برای یاران ایشان پیش می‌آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha