پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نعمت الله آزموده

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد: با اشاره به موانع و دشمنان اصلی گفتمان دولت اسلامی، گفت: نظام سلطه و استکبار با اضلاع غربی، عبری، عربی و سکولارها و لیبرال‌ها و مخالفان ورود دین به زندگی و عرصه‌های اجتماعی از مهم‌ترین موانع گفتمان دولت اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات برای تحقق دولت جوان حزب‌اللهی، اظهار کرد: باید الگو و اهمیت جوانی دولت برای مردم تبیین شود، اما باید توجه داشت که جوان‌گرایی صرفاً بر اساس سن نیست، بلکه مفهوم جوانی به معنای دارا بودن روحیه کار، نشاط و انگیزه خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است.

وی با بیان اینکه دولت جوان و حزب‌اللهی تنها متولی آبادانی آخرت مردم نیست بلکه آبادانی دنیای مردم را در ابعاد مختلف در دستور کار دارد، تصریح کرد: در شرایطی که نبض جامعه در اقتصاد میزند روشن است که تنها فرهنگ اولویت دولت جوان حزب‌اللهی نیست بلکه اهتمام ویژه‌ای نیز به اقتصاد دارد.

حجت‌الاسلام آزموده در ادامه با اشاره به موانع و دشمنان اصلی گفتمان دولت اسلامی، گفت: نظام سلطه و استکبار با اضلاع غربی، عبری، عربی و سکولارها و لیبرال‌ها و مخالفان ورود دین به زندگی و عرصه‌های اجتماعی از مهم‌ترین موانع گفتمان دولت اسلامی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کارآمدی مهم‌ترین شاخص دولت مطلوب مردم است، افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند آنچه برای مردم در این انتخابات و همه گزینه‌های ملی و انتخابات‌ها مهم است این است که سطح کارآمدی نظام روزبه‌روز ارتقا پیدا کند، این اساس مسئله است.

حجت‌الاسلام آزموده تصریح کرد: کارآمدی به‌اندازه‌ای بااهمیت است که با مشروعیت نسبت مستقیم پیدا می‌کند و درواقع بنا به فرموده رهبری مشروعیت همه ما بسته به انجام وظیفه و کارایی در انجام وظیفه است، هر جا کارآمدی نباشد مشروعیت از بین خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: در دهه پنجم انقلاب، کارآمدی باید به روح حاکم بر تمامی ساختارها و نهادها مسئولیت‌ها و برنامه‌های نظام بدل شود؛ چراکه همه تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در زمانی معنا می‌یابد که معطوف به عمل بوده و به دست افرادی کاردان و توانا عینیت یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha