پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر / دیدار رئیس دانشگاه آزاد با تولیت حرم کریمه اهل بیت (ع)

حوزه/ معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: صرف نوشتن کتاب نمی‌تواند حوزه و دانشگاه را به هم برساند و این مهم نیازمند به اشتراک گذاشتن علوم به صورت حضوری و در جلسات متعدد است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه در جلسه امضای تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی با حوزه های علمیه که ظهر امروز در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه برگزار شد گفت: نظام موضوعاتی که در دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شده است شامل مباحث فقهی خوب و مهمی هستند و قطعاً می توانند برای حل مشکلات کشور راهگشا باشند.  

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی،‌اظهار کرد: ما می خواهیم تفاهم نامه بین حوزه و دانشگاه آزاد بتواند وحدت حوزه و دانشگاه را به واقع به ظهور برساند.

وی عنوان داشت: صرف نوشتن کتاب در نمی تواند حوزه و دانشگاه را به هم برساند و این مهم نیازمند به اشتراک گذاشتن علوم به صورت حضوری و در جلسات متعدد است.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه گفت: گفتمان فقهی سازی علوم اسلامی ظرفیت خوبی را برای پذیرش مباحث دینی و فقهی در فضای دانشگاه فراهم کرده است و البته حوزویان نیز می بایست با دانشگاه ارتباط قوی تری برقرار کرده و از علوم و نظرات آن ها مطلع گردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha