جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
افتخاری افتتاح

حوزه/مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از احیای کارخانه بسته بندی میوه خشک در شهر زلزله زده سی سخت توسط مبلغین و طلاب جهادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سیدرضا افتخاری در آیین راه‌اندازی واحد فرآوری میوه در شهر زلزله‌زده سی‌سخت با حضور حاج سعید قاسمی، اظهار کرد: زلزله ۲۹ بهمن ماه شهر سی سخت خسارات زیادی به مردم این شهر وارد کرد که برخی از خسارت ها به سختی قابل جبران است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بسیاری از منازل در شهر سی‌سخت به صورت ۱۰۰ درصدی تخریب شدند و برخی منازل نیز خسارات قابل توجهی دیدند و البته به تاسیسات و اماکن و فضاهای مختلف این شهر هم خسارات زیادی وارد شد.

افتخاری با قدردانی از فعالیت های دستگاه ها و نهادهای مختلف در طول روزهای بعد از زلزله سی سخت، یادآور شد: گروه های مردمی و جهادی از همه اقشار به خصوص طلاب و روحانیون وارد میدان عمل شدند و مردم شهر زلزله زده سی سخت را تنها نگذاشتند.

وی ادامه داد: روحانیون و طلاب از نقاط مختلف استان و کشور به یاری مردم شهر سی‌سخت آمدند و در همه زمینه‌ها به مردم این شهر خدمت کردند که مردم قدرشناس سی‌سخت و شهرستان دنا هرگز این خدمات را فراموش نمی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به یکی از اقدامات خوب گروه‌های طلاب جهادی و مبلغین در شهر سی سخت اشاره کرد و گفت: کارخانه بسته بندی میوه خشک در شهر سی‌سخت که در زلزله ۲۹ بهمن ماه دچار آسیب شده بود به همت مبلغین و نیروهای جهادی به چرخه تولید در سال جهش تولید و پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها بازگشت.

افتخاری ادامه داد: هم اکنون تعداد ۱۵ نفر در این واحد تولید مشغول به کار هستند که با راه‌اندازی کامل آن، تعداد شاغلین به ۴۰ نفر هم خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha