جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انتخابات

حوزه/ نشست بصیرتی و روشنگری انتخابات۱۴۰۰، ملاثانی با حضور اساتید و طلاب در مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست بصیرتی و روشنگری انتخابات۱۴۰۰، در مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی با حضور اساتید و کادر این مدرسه برگزار شد.

در این جلسه، سرکار خانم کعب عمیر، استاد حوزه علمیه خواهران، با بیان اینکه حضور پرشور در انتخابات ۱۴۰۰ وظیفه دینی همگان بوده و مشارکت حداکثری در آن ضامن انقلاب اسلامی است، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب بر رفع کامل تحریم‌ها تأکید داشته و تا زمانی که آمریکا و کشورهای اروپایی به تعهدات خود عمل نکنند، ایران برجام را به صورت یک‌جانبه اجرا نخواهد کرد و این عمل از سوی آن‌ها باید راستی آزمایی شود.

وی در ادامه با اشاره به نقش مبلغان دینی در بصیرت افزایی میان آحاد و اقشار جامعه، گفت: مبلغ و اساتید حوزه باید روشنگری و بصیرت افزایی کرده و مردم را با نگاهی باز و آگاهانه پای صندوق‌های رأی بکشانند.

کعب عمیر، تصریح کرد: لازمه رفع مشکلات کشور، انتخاب فردی انقلابی و دردمند است؛ اگر مردم هشت و چهار سال گذشته، فردی را انتخاب می‌کردند که با معیارهای رهبری همخوانی داشت، قطعاً امروز شاهد چنین مشکلات عدیده‌ای در کشور نبودیم.

این استاد حوزه در پایان اظهارداشت: حضور پای صندوق‌های رأی، یک فرضیه دینی و ضامن انقلاب اسلامی است که شهیدان زیادی برای آن خون دادند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عاطفه IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    0 0
    احسنت انشاء الله به بركت رمضان الكريم بصيرت وسلامتي جسم وروح همه انسانها اعتلاء پيدا كند