شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پذیرش حوزه های علمیه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سیدالشهدا شهرستان خرمشهر گفت: در بحث جذب و گزینش طلاب تبلیغات منسجم و محکم خود را از ابتدای اردیبهشت‌ماه آغاز می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام نصرحمادی، مدیر مدرسه علمیه سیدالشهدا شهرستان خرمشهر، در اجلاسیه مدیران مدارس علمیه شهرستان‌های استان خوزستان، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مدرسه در مسأله جذب و گزینش طلاب پرداخت و اظهار داشت: با توجه به اینکه بازه‌ی زمانی ثبت‌نام حوزه‌های علمیه، طولانی و زیاد است، باتجربه‌ای که در سال‌های گذشته به دست آوردیم متوجه شده‌ایم که اگر در همان ابتدا ما فعالیت‌های خود را جهت جذب آغاز کرده و اطلاعیه‌های خود را منتشر کنیم افراد وقتی ببینید فرصت زیادی دارند ثبت‌نام را به تأخیر انداخته و در آخر بسیاری از داوطلبین فراموش می‌کنند که ثبت‌نام کنند.

وی افزود: با توجه به تجارب سال‌های گذشته تصمیم گرفتیم که علاوه بر تبلیغات عمومی، تبلیغات منسجم و محکم خود  را از ابتدای اردیبهشت آغاز کنیم؛ البته بعضی از کارهای تبلیغی را از قبل آغاز و با وجود اینکه تبلیغات خاصی انجام نداده‌ایم و فقط صرفاً در فضای مجازی تبلیغ کرده‌ایم، تابه‌حال ده نفر متقاضی جذب کنیم.

حجت‌الاسلام نصرحمادی تصریح کرد: عمده برنامه‌های مدیریت مدرسه، برای جذب طلاب از این قرار است که جلسات متعددی را با روحانیونی که در روستاها مشغول فعالیت هستند برگزار کرده و آن‌ها را توجیه کرده‌ایم که چگونه برای جذب طلاب تبلیغ کنند؛ همچنین جلسات توجیهی را برای سرباز طلبه‌ها و روحانیونی که در مدارس محمدامین مشغول فعالیت هستند برگزار کرده‌ایم تا بتوانند به بهترین نحو ما را در امر جذب یاری کنند.

وی در ادامه گفت: جلسه‌ای با رئیس آموزش و پرورش شهرستان برگزار کرده‌ایم و از وی خواستیم تا در فضای مجازی و برنامه شاد اطلاعیه‌های ما را منتشر کرده و برای ما تبلیغ کند. همچنین با صداوسیمای شهرستان نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا کلیپی را آماده و در بخش خبری پخش کند و جدا از آن کلیپ به صورت مستمر و در طول یک ماه اطلاعیه ثبت‌نام حوزه را زیرنویس کند.

مدیر مدرسه علمیه سیدالشهداء(ع) خرمشهر، خاطرنشان کرد: علاوه بر کارهای فوق چندین بنر را طراحی کردیم که از ابتدای اردیبهشت‌ماه در سطح شهر آن‌ها را نصب می‌کنیم؛ هم‌چنین اطلاعیه‌هایی را طراحی و چاپ کردیم که از ابتدای اردیبهشت‌ماه در مساجد، هیئت‌ها و تکیه‌ها پخش خواهد شد.

حجت‌الاسلام نصرحمادی در پایان گفت: با توجه به وضعیت کرونائی استان شرایط ارتباط مستقیم بسیار کم شده و کار جذب بسیار سخت شده است ولی با توکل بر خدا امیدواریم نتایج خوبی از برنامه‌های جذبمان به دست آوریم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha