پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مسابقات قرآنی

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از پخش مسابقات میان مراکز قرآنی در شب های ماه مبارک رمضان از صدا و سیمای جمهوری اسلامی بوشهر تحت برنامه «ترم وحی» خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جواد احمدی منفرد، صبح امروز در جمع خبرنگاران از پخش مسابقات مراکز قرآنی در شب های ماه مبارک رمضان از صدا و سیمای جمهوری اسلامی بوشهر تحت برنامه «ترم وحی» خبر داد و اظهار داشت: با همکاری صدا و سیمای مرکز استان بوشهر و مراکز و مؤسسات قرآنی مردمی استان، یک دوره مسابقات قرائت قرآن کریم تحت عنوان « ترنم وحی» از صدا و سیمای مرکز استان بوشهر در شب های ماه مبارک رمضان بر روی آنتن خواهد رفت.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد : با همکاری و تعامل بسیار ارزنده و سازنده بین اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر و صدا و سیمای مرکز استان یک دوره مسابقات قرآنی ویژه ۳۲ مرکز قرآنی مردمی اعم از موسسه و خانه قرآنی شهری و روستائی برگزار می شود.

وی عنوان کرد: این مسابقات بین ۱۶ مرکز قرآنی خواهر و ۱۶ مرکز قرآنی برادران برگزار خواهد شد و از هر مرکز قرآنی ۴نفر در رشته های قرائت، حفظ، مفاهیم و سبک زندگی قرآنی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

احمدی منفرد در ادامه تصریح کرد: گروه خواهران نیز در رشته های فصیح خوانی، حفظ، مفاهیم و سبک زندگی قرآنی با هم به رقابتی سالم و معنوی خواهند پرداخت و تیم برتر در نهایت پس از طی مراحل اولیه، نیمه نهایی و نهایی به مرحله فینال این دوره از مسابقات راه پیدا خواهد کرد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: این برنامه هر شب بعد از خبر ساعت ۲۱ شبکه استانی بوشهر پخش می شود و روز بعد نیز دوبار تکرار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رقیه غفاری IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    0 0
    برنامتون عاااالیه دلم پرمیزنه واسه حرم امروز گوش نکردنم سخنان حاج آقا ابوالقاسمی را الان میتونن توسایت گوش بدم و تومسابقه شرکت کنم؟