جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
موسسه امام خمینی فارس

حوزه/ مدیر موسسه آموزشی موسسه امام خمینی(ره) واحد استان فارس از برگزاری دوره های عمومی معرفتی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام مجتبی خوش رنگ، عصر امروز در نشست رسانه ای که به صورت مجازی برگزار شد، با اشاره به فعالیت های معارفی و دینی موسسه امام خمینی(ره) واحد استان فارس اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده دوره های عمومی معرفتی و دینی برای عموم مردم در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به وجود شبهات در جامعه و امکان استفاده از فضای مجازی برای عموم مردم در ایام کرونایی کشور، ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای فراگیری معارف دینی است.

مدیر موسسه آموزشی امام خمینی(ره) واحد استان فارس به برگزاری دوره مجازی امام شناسی با حضور استاد شفیعی شاهرودی از اساتید در این زمینه اشاره و خاطرنشان کرد: از جمله امتیازات این دوره ارائه گواهی پایان دوره به شرکت کنندگان خواهد بود.

وی دیگر فعالیت های موسسه امام خمینی(ره) واحد استان فارس را مورد توجه قرار داد و افزود: دوره های «سبک زندگی توحیدی» سلسله دروس مباحث عرفان نظری اسلامی و آشنایی با سیروسلوک به روش عرفانی امام خمینی، علامه طباطبایی و آیت الله قاضی «تعالی خانواده (۱)»، «چهره انسانی و اخلاقی دین»، «آسیب شناسی اجتماعی در سوره نور» و «سلسله مباحث تفسیر ترتیبی» از فعالیت های این مجموعه به شمار می رود.

حجت الاسلام خوش رنگ گفت: دوره های فوق عمومی بوده و مخاطبین برای ثبت نام در این دوره ها می توانند با مراجعه به پایگاه اینترتی به آدرس http://ieks.org/ramezan و ارتباط با شماره ۰۹۱۹۸۱۵۶۳۹۷ در شبکه های پیام رسان مراجعه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha