سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام جمعه آبدان

حوزه/ دشمنان از مدت ها قبل برای عدم حضور مردم در انتخابات برنامه ریزی کرده اند و ان شاءالله این انتخابات با حضور حداکثری مردم دشمن را ناامید خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود کارگر، صبح امروز در نشستی با فعالان فرهنگی بخش آبدان استان بوشهر، اظهار داشت: فرهنگ بومی بسیار اهمیت دارد و الحمدلله در زمینه های قرآنی گام های خوبی برداشته شده است.

امام جمعه آبدان با اشاره به مسئله مهم انتخابات، حضور مردم در این عرصه را باعث ناامیدی دشمنان دانست و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از مدت ها قبل برای عدم حضور مردم در انتخابات برنامه ریزی کرده اند و ان شاءالله این انتخابات با حضور حداکثری مردم دشمن را ناامید خواهد کرد.

حجت الاسلام کارگر در ادامه با اشاره به انجام چند مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در آبدان، گفت: انتظار داریم متولیان امر در خصوص برنامه های مواسات هماهنگی های لازم با دفتر امام جمعه و قرارگاه انجام دهند.

حجت الاسلام ابراهیم محمودی، مدیر مدرسه علمیه دیر نیز گفت: انتخابات امسال در گام دوم انقلاب یک اهمیت مضاعفی برخوردار است به خصوص درحوزه معیشت مردم و ان شالله مردم انقلابی حضوری پررنگ درانتخابات خواهند داشت و بایستی اعتماد سازی در بین مردم به وجود بیاوریم.

حجت الاسلام مصطفی ارتفاعی از روحانیون شهرستان دیّر نیز گفت: به عنوان روحانی باید تبیین حضور آگاهانه مردم و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این اعتماد سازی صورت گیرد تا مردم حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha