دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دکتر سرمست، استاندار قم

حوزه/استاندار قم با بیان اینکه وضع استان قم در زمینه شیوع کرونا مطلوب نیست اظهار کرد: باید با همت و تلاش این موج کرونا را مهار کرده و از افزایش تلفات ناشی از شیوع این ویروس جلوگیری کنیم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، بهرام سرمست امروز پس از جلسه ستاد ملی کرونا در جمع خبرنگاران طی سخنانی با بیان اینکه موج چهارم کرونا جهانی است و در همه کشورها در حال جولان است اظهار داشت: در سراسر کشور نیز با شرایط قرمز کرونایی مواجه هستیم که با خیز و شتاب بسیار فزاینده در حال شیوع می باشد.

استاندار قم با اشاره به گزارش روند تهیه  واکسن داخلی در جلسه ستاد ملی کرونا افزود: مراحل ساخت این واکسن در حال انجام است؛ با این وجود، راهکارهای تهیه  واکسن مجاز خارجی نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در شرایط حاضر شیوه‌نامه‌های کرونایی بایستی همچنان مورد توجه همگان قرار بگیرند و سبک زندگی متناسب با شرائط  کرونایی در دستور کار باشد

سرمست افزود: تاکنون خوشبختانه برای گروه اول واکسیناسیون انجام شده و در این جلسه مقرر شد در مرحله ی بعد افراد بالای ۶۵ سال در اولویت تزریق واکسن قرار بگیرند.

استاندار قم در ادامه اظهار کرد: متاسفانه تعداد بستری‌های کرونایی و فوتی‌ها همچنان رو به افزایش است و در راستای مقابله با شیوع این بیماری نیازمند مشارکت و همراهی بیشتر مردم در رعایت دستورالعمل ها هستیم.

وی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی‌ها و آگاهی‌بخشی‌ها به جامعه باید همزمان با هشدار دادن، آرامش و  امیدآفرینی نیز داشته باشد تا جامعه بتواند با رعایت کامل شیوه‌نامه‌ها این خیز را پشت سر بگذارد.

سرمست در پایان با اشاره به دستورالعمل های مربوط به تجمعات عنوان کرد: برای مراسم شب‌های قدر در جلسه آتی ستاد ملی کرونا تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha