سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سلیمانی

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان با تاکید براینکه شرایط برای مجرمین کوی مفتح کاشان باید ناامن شود، گفت: مسئولان انتظامی، امنیتی و قضایی نباید به عده معدودی معلوم الحال در شهری که بیش از ۱۸۰۰ شهید تقدیم نظام اسلامی ایران کرده، اجازه شرارت بدهند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی در دیدار فرماندار و جمعی از مسئولان انتظامی و امنیتی شهرستان کاشان پیرامون رسیدگی به معضلات کوی مفتح این شهر، اظهار داشت: دستگاه قضا و شورای تامین شهرستان باید نسبت به رفع  معضلات اجتماعی کوی مفتح به صورت جدی وارد عمل شوند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج و پایگاه های بسیج محلات کاشان نیز به عنوان سه جایگاه قانونی، با در اختیارداشتن امکانات لازم باید پیگیر رفع معضلات جدّی کوی مفتح کاشان در سریع ترین زمان ممکن باشند.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر برخورد جدی با اشرارسابقه دار کاشان، افزود: اگر مجرمی که سه تا شش بار در جامعه مرتکب خلاف شد با گرداندنش درسطح شهر و انظارعمومی انگشت نما شود، دیگر مرتکب خلاف نخواهد شد.

امام جمعه کاشان با تاکید بر اینکه نباید اجازه بازی کردن با آبروی مردم دارالمومنین کاشان به عده ای معدودی داده شود، گفت: مسئولان انتظامی، امنیتی و قضایی نباید به عده معدودی معلوم الحال در شهری که بیش از ۱۸۰۰ شهید تقدیم نظام اسلامی ایران کرده، اجازه شرارت بدهند .

 وی خطاب به فرماندار کاشان اظهار کرد: از جنابعالی به عنوان رئیس شورای تامین شهرستان انتظار دارم در سریع ترین زمان ممکن با همکاری دادستان کاشان و  رئیس دادگستری استان اصفهان نسبت به حل معضل کوی مفتح کاشان به صورت جدی وارد عمل شوید .

وی با انتقاد از شهرداری نسبت به بی توجهی به یکی از خانواده های شهدای کاشان، افزود: توفیق پیدا کردیم چندشب پیش با خانواده شهیدی در کاشان که پسر ۱۶ ساله اش جنازه پدر شهیدش را در شلمچه پیدا کرده است، در زیر زمین  خانه اش دیداری داشته باشیم که شهرداری کاشان مانعی جلو خانه اش گذاشته بود.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه خانواده شهید درحالی که گریه می کرد گفت «شهرداری به من گفته تا عقب نشینی نکنی مجوز ساخت بهت نمی دهیم»، اظهار کرد: این خانواده شهید امروز نیز دوباره به من زنگ زد و گفت تو را خدا به شهرداری بگویید بیایند این غده سرطانی (دال ) را از جلو خانه ام بردارند.

 وی با بیان اینکه به بهانه درپیش بودن انتخابات نباید مشکلات مردم روی زمین بماند، گفت: خانه های غیر مجاز احداث شده در کوی مفتح کاشان تخریب شود و کسی که بیش از سه بار در این محل سابقه شرارت دارد، بار چهارم به عنوان مجرم در شهر گردانده شود.

 نماینده ولی فقیه در کاشان با تاکید بر اینکه شرایط برای مجرمین کوی مفتح کاشان باید ناامن شود، گفت: مسئولان باید کاری کنند که مجرمین و متخلفین دنبال آرامش و امنیت باشند نه اینکه آنها با پاگذاشتن روی حلقوم مردم جامعه را ناامن کنند .

وی در پایان ضمن عذرخواهی از اهالی کوی مفتح کاشان، گفت: از دستگاه قضایی شهرستان کاشان انتظار داریم قاطعیت لازم را دربرخورد با اشرار و مجرمینی که بیش از سه بار در کوی مفتح به عناوین مختلف دستگیر و سپس آزاد شده اند، به عمل آورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امین IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    چه عکس هنری خخخ