جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 954167
۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
حیدرآباد هند: توزیع هدایای رمضان از مساجد

حوزه/ درحالی که سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه توزیع هدایا در ماه رمضان توسط دولت هند متوقف شد، امسال شهرداری حیدرآباد اعلام کرده که بسته‌های هدایا از طریق ۸۳۲ مسجد درمیان مسلمانان نیازمند توزیع خواهند شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از thehansindia، موسسه شهرداری حیدرآباد بزرگ در هندوستان، اعلام کرده که فهرست تعداد دریافت کنندگان احتمالی هدایای رمضان را در سال جاری بررسی کرده است و در همین رابطه از کمیسرها در منطقه خواسته شده تا مساجد را مورد ارزیابی قرار دهند تا در ماه مبارک رمضان امسال نیز مانند سال‌های گذشته، برنامه اهدای هدایا از محوطه مساجد برگزار شود.

دولت ایالتی تلانگانا بار دیگر در نظر دارد بسته‌های هدایا را از طریق ۸۳۲ مسجدی که در سراسر منطقه قرارگرفتند برای مسلمانان توزیع کند. درحالی که تحت محدوده شهرداری حیدرآباد بزرگ، مقامات از پیش از مساجد بازدید کرده‌اند و بررسی محل توزیع بسته‌های هدیه در میان مسلمانان حاشیه‌ای را آغاز کرده‌اند.

آن‌ها همچنین پیشاپیش از کمیته مساجد خواسته‌اند تا فهرستی از نیازمندان احتمالی را تهیه کنند. لازم به ذکر است در سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و مشکلاتی که دولت با آن‌ها مواجه شد، این برنامه اهدایی به مسلمانان در ماه رمضان انجام نگرفت. با این حال به نظر می‌رسد که امسال دولت هند قصد دارد برنامه را پیش ببرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha