پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام جواد صالحی حاجی آبادی

حوزه/ حجت الاسلام جواد صالحی حاجی آبادی گفت: گروه تبلیغی شهید ابراهیمی از مسئله انتخابات پیشرو غافل نبوده و نیم نگاهی به این عرصه نیز داشته است؛ در همین راستا و با محوریت سخنانی که مقام معظم رهبری در این زمینه ایراد فرمودند بحث «ایران قوی» را مدنظر خود قرار داده ایم.

حجت الاسلام جواد صالحی حاجی آبادی مسئول گروه فرهنگی تبلیغی شهید ابراهیمی که از گروه های فعال حوزوی در عرصه تبلیغ مجازی است صبح امروز در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری حوزه، ضمن معرفی این گروه گفت: مجموعه فرهنگی شهید ابراهیمی از سال ۱۳۹۲ مشغول به فعالیت در عرصه های فرهنگی و تبلیغی شده است.

وی افزود: این مجموعه با راه اندازی پنج سایت فعال سعی کرده است تولیدات مختلفی در موضوعات متنوع داشته باشد.

مسئول گروه فرهنگی تبلیغی شهید ابراهیمی اظهار کرد: اعضای این مجموعه طلبه هستند و دارای توانمندی های مختلفی همچون امور پژوهشی، نویسندگی، امور گرافیکی، تدوین و حتی برنامه نویسی هستند؛ این یکی از نکاتی است که باعث شده ما بتوانیم در چند سال گذشته حدود ۵۰۰۰ تولید را داشته باشیم.

وی عنوان داشت: در ماه مبارک رمضان امسال چندین عرصه را مورد هدف قرار داده ایم؛ یکی از آن ها تولیداتی است که امسال با محوریت مسئله قدس در حال تولید بوده اند.

حجت الاسلام صالحی حاجی آبادی گفت: بازگشت به گذشته و استفاده از تولیداتی که برای ماه رمضان سال های قبل داشته ایم یکی دیگر از برنامه های گروه شهید ابراهیمی است.

وی افزود: گروه تبلیغی شهید ابراهیمی از مسئله انتخابات پیشرو نیز غافل نبوده و نیم نگاهی به این عرصه نیز داشته است؛ در همین راستا و با محوریت سخنانی که مقام معظم رهبری در این زمینه ایراد فرمودند بحث «ایران قوی» را مدنظر خود قرار داده ایم.

مسئول گروه فرهنگی تبلیغی شهید ابراهیمی خاطرنشان کرد: این مجموعه دارای یک پایگاه مجازی با عنوان ایران معاصر است که در سال ۱۳۹۷ به عنوان برترین پایگاه اینترنتی سراسر کشور انتخاب شده و از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد مورد تقدیر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ما به دنبال نشر حداکثری محتوای تولیدی گروه شهید ابراهیمی هستیم گفت: این گروه به کمک کانال های مختلف و فعال در شبکه های مجازی سعی در نشر حداکثری مطالب تولیدی خود به صورت رایگان دارد.

حجت الاسلام صالحی حاجی آبادی بیان داشت: یکی از اتفاقاتی که در مجموعه شهید ابراهیمی مرسوم است رصد میزان استقبال مردم از تولیدات آن است تا بتواند تولیدات بهتری را به مردم ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه محتواهای تولیدی گروه شهید ابراهیمی در قالب های مختلفی هستند افزود: تولیدات ما تاکنون شامل قالب های متنوعی اعم از متن کوتاه، عکس نوشته، پوستر، اینفوگرافی، کلیپ، فتوکلیپ، موشن گرافی و فیلم کوتاه و مستند کوتاه بوده اند.

حجت الاسلام صالحی در پایان خاطرنشان کرد: در موضوع انتخابات بیشتر با نگاه حضور حداکثری مردمی و تبیین بیانات مقام معظم رهبری برای رسیدن به «ایران قوی» به تولید محتوا پرداخته ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha