جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هرمزگان

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان تصریح کرد: قدم اول در شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات، خوش بین کردن مردم به نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت‌الاسلام کریمی، در نشستی با شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت توزیع برق استان هرمزگان گفت: قدم اول در شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات، خوش بین کردن مردم به نظام جمهوری اسلامی است و تکریم ارباب رجوع یکی از مهم ترین مصادیق این مسئله است، زمانی که مراجعه کننده احساس کند مورد تکریم است، نسبت به عملکرد دستگاه و نظام  امیدوار می شود.

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان با بیان سیاست‌ها و رویکردهای ستاد، ادامه داد: اولویت‌های ستاد تبیین و فرهنگ سازی جایگاه امر به معروف است و با استفاده، از ابزارهای رسانه‌ای می‌توانیم در جهت تبلیغ و ترویج سیاست های ستاد امر به معروف بیشترین استفاده و بهره برداری را ببریم؛ امروز امر به معروف و نهی از منکر یک کار تخصصی است و نمی شود مانند گذشته به صورت غیر اصولی انجام شود.

وی افزود: با حاکم شدن امر به معروف و نهی از منکر، تعالیم دیگر اسلام نیز خود به خود عملی می‌شوند، چرا که امر به معروف و نهی ازمنکر پایه و اساس دیگر دستورات و تعالیم اسلامی است و در واقع می‌تواند چهره واقعی دستگاه و اداره طراز انقلاب اسلامی را به مردم نشان دهد.

برپایه این گزارش، در این نشست، احکام مسئولیت اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت توزیع برق استان هرمزگان اعطاء گردید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha