جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

 حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: سپاه پاسداران پیشگام همه عرصه های نظام مقدس جمهوری اسلامی و در حقیقت خاری در چشم دشمنان و ستکبار جهانی است که باید همیشه قدردان تلاشهای ارزشمند این عزیزان باشیم.

حجت الاسلام محمد تقی سبحانی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه، گفت: در سالهای اولیه انقلاب، این سپاهیان بودند که با عده ا ی کم  توانستند نقش برجسته ای در تأمین امنیت کشور ایفا نمایند و در دوران دفاع مقدس نیز اجازه ندادند دشمن بعثی با همه امکانات و توانمندیهای خود  و با همه پشتیبانی هایی که از او می شد به اهدافش برسد.

وی خاطرنشان کرد: الگو گیری پاسداران از سیدالشهدا (ع) و جهاد مخلصانه در راه حضرت حق و ازخود گذشتگی و نادیده گرفتن و گذشت از همه مواهب دنیایی برای دفاع از کشور و ملت، از ویژگی های بارز سپاهیان عزیز است، تا آنجا که حضرت امام فرمودند: ای کاش من هم یک پاسدار بودم.

وی ادامه داد: همه آحاد ملت شریف ایران، همواره پشتیبان و قدردان حماسه‌آفرینی ها و ایثارگری های فرزندان رشید و برومند خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  بوده و آگاهانه به اهمیت آن واقفند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: حضور ارزشمند سپاه پاسداران پاسداران در عرصه های خطیر خدمت و پشتیبانی از ملت شریف در مواقع بحرانی کشور از جلوه های ایثار و روحیه جهادی پاسداران سرافراز است که همواره یاوری قدرتمند برای مردم بوده اند.

وی ادامه داد: این نهاد انقلابی با خدمات ارزنده و کارآمدی خویش، همواره دستاوردهایی گرانسنگ برای ملت داشته است که حضور در دوران هشت ساله دفاع مقدس و عرصه های سازندگی و نقش آفرینی در مناطق محروم برای دستیابی به آبادانی و پیشرفت از مهمترین نمونه‌های اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در کنار اقدامات نظامی و امنیتی است .

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیشگام در همه عرصه ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در حقیقت خاری در چشم دشمنان و استکبار جهانی است که باید همیشه قدردان تلاشها ی ارزشمند این عزیزان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا عنوان کرد: مردم ایران همواره قدردان تلاش های مجاهدانه و ایثارگری های به یادماندنی سپاه خواهند بود و فداکاری ها و رشادت‌های آنان را از یاد نخواهند ببرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha