پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه موقت تهران

حوزه / امام جمعه موقت تهران گفت: اگر اقتصاد رابطه خود را با خام فروشی به حداقل کاهش دهد و رو به تولید دانش بنیان آورد، با یک انقلاب عظیم در عرصه اقتصادی روبرو می شویم و کشور به یک قدرت بزرگ اقتصادی تبدیل خواهد شد. نگاه رهبری فرزانه انقلاب به این افق بلند است و راهکار آن رونق تولید است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد، با حضور در برنامه سحرگاهی «شمیم سحر» سیمای مرکز قزوین گفت:  انقلاب زمانی حرکت، نظریه و مکتبی بالنده و پایدار است که عقبه عقلانی، علمی و پشتوانه معرفتی داشته باشد. انقلاب اسلامی برآمده از آموزه های پیامبر(ص)، علم و حیات بخش اقتصادی و سیاسی است.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد:  امروز انقلاب و اندیشه ناب اسلام و بازگشت به هویت دینی و اسلامی و حاکمیت ملت های مسلمان بر سرنوشت خویش، برخی کشورهای اسلامی را از سیطره استکبار خارج کرده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی بر اصول پایدار مانده و بانشاط است و هر روز در برابر تمامی قدرت های استکبار جهانی، سنگرهای جدیدی را فتح و از مرزهای ایران عبور کرده و با قدرت در مرز رژیم صهیونیستی حضور دارد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز ملت های سوریه، لبنان، یمن و امت اسلامی راه را برای حضور نظام های سیاسی مبتنی بر اراده ملت ها هموار کرده اند و این مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: امروز مسئله حاکمیت فلسطین و حاکمیت کشورهای عرب بر سرنوشت خویش مهم است و انقلاب اسلامی در سایه این دستاورد بالنده است.

 ­حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد بیان کرد: اگر اقتصاد رابطه خود را با خام فروشی به حداقل کاهش دهد و رو به تولید دانش بنیان آورد، با یک انقلاب عظیم در عرصه اقتصادی روبرو می شویم و کشور به یک قدرت بزرگ اقتصادی تبدیل خواهد شد. نگاه رهبری فرزانه انقلاب به این افق بلند است و راهکار آن رونق تولید است.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه باید موانع تولید برداشته شود، تصریح کرد: سرمایه ها را باید به حوزه هایی هدایت کرد که از بالاترین مزیت و ارزش افزوده برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در این چهار دهه با تمام کاستی‌ها در حوزه‌های اقتصادی قدم‌های بسیار بلند و استثنایی برداشته است، خاطرنشان کرد: با اینکه تقریباً یک دهه در جنگ بودیم و چهار دهه با تحریم  مواجه هستیم و در به دست آوردن منابع همیشه با مشکل روبه‌رو بوده‌ایم، اما امروز زیرساخت‌های اقتصادی در کشور شکل گرفته که بسیاری از کشورهای حتی توسعه یافته از این امکانات برخوردار نیستند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha