جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
استاد حوزه علمیه تاکستان قزوین

 حوزه / حجت الاسلام موسوی گفت: پویایی و شکوفایی هر سرزمینی در گرو رشد و تعالی نیروی انسانی آن است و این مهم در آموزش و پرورش به عنوان پایه و اساس علم و دانش و شخصیت سازی محقق می شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام موسوی، صبح امروز در دیدار با جمعی از مسئولین آموزش و پرورش استان قزوین گفت: معلمان به عنوان اصلی‌ترین عنصر در نظام تعلیم و تربیت، انسان‌های دلسوزی هستند که حتی در بحرانی ترین شرایط، آموزش به آینده سازان کشور را رها نکرده و از هر طریق به انجام رسالت خویش می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: اگر چه ویروس  منحوس کرونا باعث شد مدارس درهایشان را به روی دانش آموزان ببندند، اما حکایت عشق و ایثار و جلوه های زیبای تعلیم و تربیت همچنان بی وقفه در کشور و در استان قزوین استمرار داشته، به طوری که معلمین با بهره گیری از بستر اینترنت و یا حضور فیزیکی با رعایت شیوه نامه های  بهداشتی در نقاط دور دست آموزش به آینده سازان را تداوم بخشیده و هر لحظه‌ای در اندیشه انتقال دانش و علم خود به دانش آموزان‌هستند.

امام جمعه محمود آباد نمونه بیان کرد: تربیت نسل معتقد به آرمان‌های انقلاب اسلامی، رسالتی است که امروز بر عهده معلمان جامعه است که امروزه در جای جای میهن اسلامی مشغول خدمت خالصانه هستند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: جایگاه والایی که امام راحل عظیم الشأن، آن را شغل انبیاء دانستند و بی شک ساخت آینده روشن انقلاب اسلامی تا حد زیادی در گرو تلاش این قشر خدوم و دلسوز است.

وی ادامه داد: پویایی و شکوفایی هر سرزمینی در گرو رشد و تعالی نیروی انسانی آن است و این مهم در آموزش و پرورش به عنوان پایه و اساس علم و دانش و شخصیت سازی محقق می شود

 انتهای پیام /

پویایی و شکوفایی  جامعه در گرو رشد و تعالی دانش آموزان است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha