جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دکتر سرمست، استاندار قم

حوزه/ استاندار قم از برگزاری مراسم های معنوی شب های قدر و عیدفطر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و در فضای باز به مدت دو ساعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، بهرام سرمست استاندار قم در حاشیه ی جلسه ستاد ملی کرونا که به صورت ویدئوکنفرانس و به ریاست حجت الاسلام والمسلمین  حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، طی سخنانی با  اشاره به تمدید یک هفته ای محدودیت های مربوط به شرایط قرمز و نارنجی، از لغو طرح ممنوعیت شبانه خودرو در شب های قدر خبر داد و گفت: مراسم لیالی قدر و نماز عید فطر در فضاهای باز و تا سقف زمانی حداکثر دو ساعت برقرار خواهد بود.

رئیس شورای اداری استان با اشاره به گزارش وضعیت بیماری کووید ۱۹ در استان های مختلف اظهار کرد: در ۲۵ استان کشور وضعیت بیماری همچنان روبه افزایش است.

سرمست با بیان اینکه در ۷ استان وضعیت وخیم و در ۱۸ استان دیگر شرایط افزایشی است افزود: وضعیت استان قم نیز در این جلسه افزایشی گزارش گردید که امیدواریم با همراهی مردم بتوانیم طی دو هفته ی آینده این روند را در استان کنترل کنیم.

استاندار قم شیوع ویروس جهش یافته هندی کرونا در هند و برخی کشورهای همسایه را مورد توجه قرار داد و با اشاره به خطرات این نوع از ویروس تصریح کرد: بایستی نظارت ها و مراقبت ها تشدید شوند تا از ورود این ویروس به کشور و استان قم جلوگیری شود.

رئیس شورای تأمین استان در ادامه با بیان اینکه تامین واکسن در اولویت ستاد ملی کرونا است ادامه داد: در این جلسه پشتیبانی از خرید واکسن به صورت انبوه و تولید آن در داخل مورد تاکید قرار گرفت.

وی همچنین با اشاره به تمدید محدودیت های مربوط به شرایط قرمز و نارنجی خاطرنشان کرد: در شب های قدر محدودیت تردد شبانه لغو خواهد شد و مراسم لیالی قدر و نماز عید فطر در فضاهای باز و حداکثر تا سقف دو ساعت برقرار خواهد بود.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha