جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه / مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، با تاکید بر رعایت بایدها و نبایدهای انتخاباتی، گفت: قداست سپاه نباید به خاطر انتخابات شورای شهر و یا هر انتخابات دیگری تحت الشعاع قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، امروز در جمع کارکنان سپاه شهرستان اسکو گفت: دشمن با امپراطوری رسانه‌ای و عملیات روانی تلاش دارد ناامیدی را در سطوح مختلف جامعه ترویج دهد و نبود روحیه جهادی در برخی مسئولان نیز به آن دامن می‌زند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا افزود: در کشور ما حتی در شرایط بسیار دشوار و ناپایدار مانند دوران دفاع مقدس نیز انتخابات اجرا شده است و قطعاً انتخابات پیش رو نیز با تمام پیچیدگی‌هایش به نحو احسن اجرا می شود.

حجت‌الاسلام سرایی با اشاره به رفتارشناسی دشمن در ۴۲ سال گذشته، ادامه داد: نگاه و رفتار دشمن در هر شرایطی یکسان بوده و برای آنها استثنا وجود ندارد و حتی در مورد کشورهایی که استکبار جهانی بر آنها تسلط یافته نیز همین رفتار خودخواهانه دیده می‌شود، البته امروز به فضل الهی، عظمت انقلاب اسلامی هیمنه پوشالی استکبار جهانی را از بین برده است و نمونه‌های این برتری در سرنوشت داعش و دستاوردهای علمی و نظامی ایران کاملا روشن است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، با تاکید بر رعایت بایدها و نبایدهای انتخاباتی، بیان کرد: قداست سپاه نباید به خاطر انتخابات شورای شهر و یا هر انتخابات دیگری تحت الشعاع قرار بگیرد، اما تبیین مواضع حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و تشریح نقشه‌های شوم دشمن و تلاش برای اجرای انتخابات با امنیت کامل جز وظایف ذاتی سپاه و بسیج است.

وی اظهار کرد: با توجه به وضعیت کرونایی و محدود شدن فضای حقیقی باید از ظرفیت فضای مجازی به صورت حرفه‌ای و موثر بهره ببریم و این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم تا با حضور حداکثری مردم و انتخاب دولت جوان انقلابی نقش خود را در راستای تعالی انقلاب اسلامی، به درستی ایفا کرده باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha