پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مساجد در هند، در قرنطینه مبتلایان به کرونا داوطلب شدند

حوزه/ در شرایطی که مبتلایان به بیماری کرونا در هندوستان روز به روز در حال افزایش هستند، کمیته‌های مساجد و ائمه جماعت از ایجاد مکان‌هایی برای بستری و قرنطینه  مبتلایان از سوی مسلمانان خبر دادند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از هندوستان تایمز، درحالی که موارد ابتلا به بیماری کرونا در هندوستان روز به روز در حال افزایش هستند و در فشار بر روی بیمارستان‌های شهر افزایش می‌یابد، اعضای کمیته‌های مساجد و ائمه جماعت و همچنین گوردوارا (مراکز دینی متعلق به سیک‌ها) در ناگار در غرب هند، برای بستری کردن افراد مبتلا به کرونا در مساجد محلی اعلام آمادگی کرده‌اند.

این اقدام چند روز پس از آن انجام گرفت که امانت الله خان، رئیس هیات اوقاف دهلی  از ائمه جماعت  و مساجد خواست برای نبرد با کرونا داوطلب شوند.

محمد عارف جمال امام جماعت مسجد عیسی گفت که این  مرکز به همراه مسجد جامع ذاکر ناگار یک مرکز قرنطینه را در محل یک مدرسه متعلق به آن‌ها در محله راه اندازی می‌کنند که شامل ۳۰ تخت خواب بوده و تا روز چهارشنبه آماده بهره‌برداری می‌باشد. این تسهیلات برای افرادی که فضای کافی در منزل برای منزوی کردن خود ندارند و یا نیاز فوری به مراقبت‌های پزشکی دارند ، در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha