جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 956246
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
شب قدر

حوزه/ معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شیوه نامه بهداشتی شب های قدر را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره برگزاری مراسم شب های قدر توصیه کرده است:

* با توجه به شرایط نامناسب همه گیری کروناویروس، امسال در شب های قدر تا حد امکان مراسم احیا برگزار نشود و از طریق فضای مجازی و رادیو و تلویزیون مراسم احیا را در منزل خود برپا کنید.

* در صورت حضور در مراسم احیا، شیوه نامه های بهداشتی را به طور کامل رعایت و در مراسم هایی با تجمع زیاد افراد و در فضای بسته شرکت نکنید.

* در مراسمی که در فضای باز، با جمعیت محدود و به مدت کوتاه برگزار می شود، حاضر شوید.

* در زمان حضور در مراسم احیا، به هیج وجه ماسک را برندارید و فاصله خود با دیگران را حفظ کنید و تا حدامکان از خوردن و آشامیدن در حین حضور در مراسم احیا بپرهیزید.

 * از توزیع نذری و خیرات در داخل مراسم خودداری و نذورات را به صورت بیرون بر در اختیار شرکت کنندگان مراسم قرار دهید؛ نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی داغ نباید در ظروف یکبار مصرف پلاستیکی یا ظروف یکبار مصرف نازک و رنگ روشن باشد.

* نذورات خود را در قالب بسته های حمایتی در اختیار نیازمندان قرار دهید و به منظور بهره مندی از اجر معنوی شب های قدر در فعالیت های خیرخواهانه (حمایت از نیازمندان و آزادی زندانیان) مشارکت کنید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha