پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مهدی نجم - سمنان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران سمنان در پیامی آورده است: با فرا رسیدن سالروز شهادت استاد والا مقام شهید مرتضی مطهری فرصت را مغتنم شمرده، از زحمات ارزشمند شما قدر دانی می نمایم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی نجم، مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان به مناسبت ۱۲ اردیبهشت، روز معلم و شهادت استاد مرتضی مطهری پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَالَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ وَاللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیرٌ» (سوره مبارکه مجادله آیه۱۱)

اساتید گرامی و ارجمند

سلام علیکم

دین مبین اسلام که با ندای «إقرَأبِاسمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَق»  بر کره خاکی پرتو افشانی نمود آنچنان برتربیت انسان ارج نهاد که با اندک زمانی وجهه علم آموزی ودانش پژوهی غالب گشت؛ در ادامه و در دامان گسترده آن حوزه های علمیه شیعه ، رونق یافت که همواره کانون تربیت عالمان و فرزانگانی بوده است که با سلاح علم و قلم وکلام واسطه فهم و درک پیام خدا وکسب معرفت و بصیرت گردیده اند .

از این منظر حوزه های علمیه  وامدار همه اساتیدی است که به حق ، چراغ هدایت بشریت را به تأسی از پیامبر اعظم (ص) واهل بیت عصمت طهارت (ع) روشن و فروزان نگاه داشته اند.

عالمان و فرهیختگان پرتوی از ذات پاک کبریایی اند لذا کاری که برای رضای خداوند سبحان باشد هیچ چیز جز رضایت او ، پاداش جسم و فکر خسته بندگان مخلص او نیست لکن به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» و با فرا رسیدن سالروز شهادت استاد والا مقام شهید مرتضی مطهری فرصت را مغتنم شمرده ، از زحمات ارزشمند شما قدردانی می نمایم .

از ساحت قدس ربوبی مسئلت دارم همواره در کسوت شریف شغل انبیاء با کلام نافذ و عزم راسخ و با تولید علم و دانش و پژوهش ، برای آینده سازان این مرز و بوم  با سرافرازی برای نیل به زندگی سعادتمندانه دنیوی و رستگاری اخروی کوشا و پویا بوده ، درپناه ایزد منان وتوجهات خاصه حضرت ولی عصر ارواحنا لتراب مقدمه الفداء  تحت رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب دامت برکاته سعادت مند و عاقبت به خیر باشید .

و من الله التوفیق

مهدی نجم

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha