چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام حسین صلاحی معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه گفت: ورود آگاهانه نوجوانان و جوانان مستعد و علاقه مند به حوزه های علمیه در اولویت است.

حجت الاسلام حسین صلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن گرامیداشت بهار قرآن، بیان کرد: مهمترین برنامه های جذب و گزینش حوزه استان در سال تحصیلی جدید، مهیا نمودن فضای فکر و اندیشیدن دانش آموزان و آشنایی هر چه بیشتر آنها با محیط و طلاب مدارس علمیه ماست.

معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه افزود: در این طرح که در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی اجرا گردید، نوجوانان و جوانان مستعد و علاقه مند در طول سال رصد و شناسایی شده اند.

حجت الاسلام صلاحی در ادامه گفت: دانش آموزان مدارس دولتی شهر سنقر، در هر ماه با توجه با هماهنگی و برنامه ریزی قبلی با مدیران و معاونین پرورشی، به مدرسه علمیه شهرستان دعوت شده اند.

معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه اظهار کرد: برنامه حضور دانش آموزان در مدرسه علمیه با برنامه های متنوع و جذاب انگیزشی، علمی، تفریحی، معنوی، آنهم با استفاده از اساتید و متخصصین امر، برای آنها برگزار می شود.

وی در پایان گفت: از برکات و فواید این طرح در یک فضای شاد و معنوی و علمی، دانش آموزان با دروس حوزوی و فضای طلبگی آشنا می شوند، تا زمینه ای برای ورود آگاهانه آنها به حوزه فراهم شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha