جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه بویین زهرا

 حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: شهدای مدافع حرم همه هستی خود را با الگو گرفتن از امام حسین(ع) در راه خدا فدا کردند، ولی اجازه ندادند حرم عقیله بنی هاشم(ع) مورد بی حرمتی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، ظهر امروز در دیدار خانواده شهیدگل محمد غلامی از شهدای تیپ فاطمیون مدافع حرم استان قزوین گفت:  فداکار ی و از خودگذشتگی شهدای مدافع حرم، نزد مردم آشکار و روشن است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه جوانان پای این انقلاب و نظام ایستاده اند، خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم جان خود را فدا کردند تا کوچک‌ترین خدشه‌ای به اسلام ناب محمدی وارد نشود.

 مدافعان حرم اجازه ندادند حرم عقیله بنی هاشم(ع) مورد بی حرمتی قرار گیرد

امام جمعه شهرستان بویین زهرا بر الگوگیری جوانان از شهدای مدافع حرم تاکید کرد و گفت: دشمن بداند رزمندگان اسلام همانگونه که در جبهه های حق علیه باطل مجاهدت کردند، اکنون نیز دست از مجاهدت و تلاش برنداشته اند و با کارهای انقلابی و ارزشی، فضا را معنوی و روحانی می کنند.

وی ادامه داد: اکنون به برکت خون شهدا، مکتب  تشیع و نظام جمهوری اسلامی در شرایط بی‌نظیری قرار گرفته و بودن این‌ همه جوانان مدافع حرم و متدین نشان از تأثیرگذاری مکتب اهل‌بیت(ع) در دل جوانان و شیعیان دارد.

 امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: شهدای مدافع حرم همه هستی خود را با الگو گرفتن از امام حسین(ع) در راه خدا فدا کردند، ولی اجازه ندادند حرم عقیله بنی هاشم(ع) مورد بی حرمتی قرار گیرد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha