جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام موسوی

 حوزه / استاد حوزه علمیه شهرستان تاکستان گفت:متاسفانه شیوع ویروس کرونا اجازه کسب و کار به عده‌ای از افراد جامعه را نداد و این موضوع موجب شد تا اشتغال برخی افراد در معرض خطر قرار گیرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام موسوی، ظهر امروز در بازدید از در آشپزخانه اطعام مهدوی شهر محمد آباد نمونه قزوین، از فعالیت جهادی خادمان این طرح تقدیر کرد.

و  خاطرنشان کرد: به طور قطع کمک‌های مومنانه که به دست نیازمندان می رسد مایه خوشحالی آنها شده و در در پیشگاه  خداوند متعال بسیار ارزشمند است، چرا که در محضر خداوند هیچ عملی بالاتر از خدمت به مردم و رفع نیازهای آنان نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه شیوع ویروس کرونا اجازه کسب و کار به عده‌ای از افراد جامعه را نداد و این موضوع موجب شد تا اشتغال برخی افراد در معرض خطر قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه شهرستان تاکستان افزود: در شرایط فعلی جامعه جهاد مالی و انفاق برای ایجاد مواسات یک امر واجب است و براساس فرمان ولایت افراد در رزمایش کمک مومنانه شرکت داشته تا مواسات به معنای واقعی کلمه در جامعه احیاء شود.

حجت الاسلام موسوی بر ضرورت حمایت‌های مومنانه در قالب رزمایش مواسات و همدلی تاکید و عنوان کرد: برگزاری این رزمایش موجب می‌شود تا افراد مستضعف بیشتر از این دچار مشکل معیشتی نشوند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha