سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
نذری خانه علی

حوزه/ مسئول جبهه فرهنگی هیئات نیروگاه قم با اشاره به اهمیت کمک‌رسانی به مردم و نیازمندان در ماه مبارک رمضان گفت: در قالب طرح" نذری خانه علی " ۱۰ هزار پرس غذا بین نیازمندان توزیع می‌شود.

میثم طاهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به طرح" نذری خانه علی "اظهار داشت: در این طرح ۱۰ هزار پرس غذای خانگیِ طبخ شده توسط خانواده‌های قمی، در بین ایتام و نیازمندان شهر قم توزیع می‌شود.

توزیع ۱۰ هزار پرس در قالب طرح" نذری خانه علی " در قم

وی ادامه داد: با اعلام آمادگی که از سوی خانواده‌های مؤمن صورت می‌گیرد غذای یکسانی در خانه‌ها پخت شده و با ظرف‌های ثابت و یک شکلی که به خانواده‌ها داده می‌شود این غذاها بین نیازمندان توزیع می‌شود.

توزیع ۱۰ هزار پرس در قالب طرح" نذری خانه علی " در قم
طاهری افزود: علاوه بر این تهیه و توزیع ۳۰ هزار عدد نان برای کل ماه رمضان در کنار این غذاها بین ۵۰۰ خانواده نیازمند توزیع می‌شود.

وی تأکید کرد: در این طرح به خانواده‌های ایتام و نیازمند شناسایی شده، به تعداد خانوارشان، در بسته‌بندی بهداشتی، غذای گرم و نان در وعده افطار تقدیم می‌شود.

توزیع ۱۰ هزار پرس در قالب طرح" نذری خانه علی " در قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    اسم طرح خیلی نامناسب است یعنی چی نذری خانه علی! شما پدر خودت رو به اسم صدا می زنی؟ این همه اسم قشنگ مثلا نذری خانه وحی، نذری خانه ولایت، نذری خانه...