جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ مراسم احیای شب بیست و سوم ماه رمضان در هیئت رزمندگان ناحیه مقاومت بسیج کاشان

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان بابیان اینکه مدیرانی که توان رفع مشکل ارباب رجوع را ندارند جایشان را به دیگران واگذار کنند، افزود: آیا صبحانه اداری، پشت درنگه داشتن مردم، وقت گذرانی و وقت کشی و معطل کردن ارباب رجوع خدمت محسوب می شود؟

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان مراسم احیای شب بیست وسوم ماه مبارک رمضان، با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، همراه با جزء‌خوانی قرآن کریم، قرائت دعای جوشن کبیر،  ذکر مصیبت، مرثیه‌سرایی و سخنرانی در هیئت رزمندگان ناحیه مقاومت بسیج کاشان، در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

آیت الله عباسعلی سلیمانی در این مراسم با اشاره به فضایل مولای متقیان علی(ع)، اظهار کرد: سرنوشت انسان در طول سال در شب قدر رقم می‌خورد.

 وی ، حکومت کوتاه امیرالمومنین(ع) را برای پیروانش سرمشق، دستور عملی و وظیفه اعتقادی دانست و اظهار داشت: حکومت آن حضرت در درون انبوه سختی ها و مشکلات شکل گرفت که به تعبیر حضرت هیچ چیز جای خودش نبود.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر تکریم شهدا و جانبازان  و با بیان اینکه ارباب رجوع نعمت خدا است و ضعف اداری، مشکلات اقتصادی  و توزیع ناعادلانه و نابخردانه در  سیستم حکومت ها وجود داشته است، ادامه داد: آیا سیستم اداری کشورمان همان سیستمی است که اباعبدالله الحسین(ع)، انقلاب، دین، امام راحل و رهبری می گویند؟

نماینده ولی فقیه در کاشان بابیان اینکه مدیرانی که توان رفع مشکل ارباب رجوع را ندارند جایشان را به دیگران واگذار کنند، افزود: آیا صحبانه اداری، پشت درنگه داشتن مردم، وقت گذرانی و وقت کشی و معطل کردن ارباب رجوع خدمت محسوب می شود؟

 وی، با انتقاد از مشکلات دست و پاگیر پرداخت وام ازدواج به جوانان، گفت: در بعضی از جاها جوانان برای دریافت وام ازدواج باید هفت خوان رستم را طی کنند.

آیت الله سلیمانی  افزود: اینکه در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان با توجه به درگاه خداوند متعال ناله و زاری کنیم، وظیفه اعتقادی ما است، ولی آیا توانسته ایم حکومت علوی که مورد تاکید مقام معظم رهبری را پیاده کنیم؟

وی  در پایان هویت شهدا را به رهبری الهی دانست و تصریح کرد: دلی که با رهبری الهی باشد، با ارزش است.

برپایه این گزارش، احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان همچنین علاوه بر حرم سلطان علی بن امام محمدباقر(ع ) مشهد اردهال کاشان، در پارک ها، امامزادگان و بقاع متبرکه شهرها  و روستاهای منطقه کاشان هم برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha