پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
روز قدس

حوزه/ مدیران مدرسه علمیه خواهران گلستان بار دیگر مواضع خود در مقابله با مستکبران و حمایت از جبهه مقاومت را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، مدیران مدرسه علمیه خواهران گلستان بار دیگر مواضع خود در مقابله با مستکبران و حمایت از جبهه مقاومت اعلام کردند:

 * فراموش کردن مسئله فلسطین توطئه خباثت آمیز دشمن است

خانم ربابه حلاجی مدیر مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه(س) گرگان با اشاره به نامگذاری روز قدس بیان کرد: طراحی تیزبینانه و دقیق روز جهانی قدس توسط بیانگذار انقلاب اسلامی، فرصتی را برای جهان اسلام  ایجاد کرد که در سایه حل مسأله فلسطین، آزادی قدس شریف و محو شدن غده سرطانی اسرائیل، وحدت و قدرت اراده امت اسلامی را به مستکبرین جهان نشان دهند.

وی با بیان اینکه روز قدس یکی از جلوه‌ های حقیقی اتحاد و انسجام دنیای اسلام است، افزود: وظیفه هر مسلمان انقلابی و آزاده در جهان با هر عقیده یا مذهبی، مبارزه و جهاد با استکبار و صهیونیسم جهانی است‌.

مدیر مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه(س) گرگان روز قدس را نماد صف بندی حق در مقابل باطل دانست که از توطئه های خباثت آمیز دشمن، تضعیف و فراموش کردن مسئله فلسطین است.

حلاجی اظهار امیدواری کرد: با ادامه استقامت و مبارزه مردم مسلمان فلسطین و حمایت جهان اسلام، تا کمتر از ۲۵سال آینده رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل از صفحه روز گار محو و فلسطین به فضل الهی آزاد می شود و این وعده تخلف ناپذیر الهی است.

* طلاب و کارکنان مدرسه بندرترکمن بار دیگر از جبهه مقاومت حمایت کردند

خدیجه قانعی زارع، مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) شهرستان بندرترکمن به مناسبت روز جهانی قدس بیان کرد: سرنوشت پیروزی امت اسلامی با رهبری فرزانه امام خامنه ای(مدظله العالی) و با نثار خون فرماندهان بزرگ مردانی چون شهید حاج قاسم سلیمانی و رزمندگان مقاومت اسلامی که نام مبارکشان بر لوح پرچم حق خواهی و دینداری نگاشته شده، رقم خورده است که نتیجه آن، نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

وی، روز قدس را روز حمایت از آرمان‌های فلسطین دانست و گفت: روز قدس، روز بیداری، احیای اسلام و وحدت همه مسلمانان عدالت خواه است و رژیم کودک کش صهیونیست بداند هر یک وجب از خاک فلسطین، یک وجب از خانه مسلمانان است.

استاد حوزه خواهران با تاکید بر تبیین مواضع استکبارستیزانه و ضد صهیونیستی طلاب و مبلغان علوم دینی در فضای مجازی، ابراز کرد: کارکنان و طلاب این مدرسه با تکیه بر نگاه انقلابی و هم عهدی با امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بار دیگر مواضع خویش را در مقابله با استکبارگران و حمایت از جبهه مقاومت اعلام می دارد و از ادامه دهندگان راه شهدا خواهد بود.

* دفاع از مظلوم وظیفه تمام مسلمانان است

خانم فاطمه تاشک، مدیر مدرسه علمیه الزهراء(س) آزادشهر نیز بیان کرد: امروز قبله اول مسلمانان به دست اسرائیل خبیث، این لکه ننگ بشریت افتاده است اما بنا به فرموده امام خمینی(ره) «باید اسرائیل از صحنه روزگار محو شود که بیت المقدسی که مال مسلمین و قبله اول مسلمین است دوباره به دست صاحبان اصلی این خاک برگردد».

وی با بیان اینکه مسئله قدس یک مسئله شخصی نیست، دفاع از مظلوم را وظیفه همگان دانست و ابراز کرد: در جمعه آخر ماه مبارک رمضان برای دفاع از مظلومین فلسطین چه به صورت حقیقی و چه مجازی فریاد حریت سر داده و به تمام مستکبرین به خصوصا اسرائیل باید نشان داد که ملتی بزرگ پشتوانه این مظلومین است.

* انتقال پیام پایداری و ایستادگی

خانم میرکریمی، مدیر مجموعه حوزوی الزهرا(س) گرگان با اشاره به ابتکار تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری روز قدس بیان کرد: این روز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت‌های مسلمان منطقه با خودکامگی استکبار جهانی است.

وی افزود: این روز عامل اتحاد جهان اسلام بوده و موجبات تضعیف بیش از پیش پایه‌های لرزان رژیم جعلی و خونخوار صهیونیستی را فراهم کرده است.

مدیر مجموعه حوزوی الزهرا(س) گرگان، مسئله قدس را موضوع اول جهان اسلام دانست که در رأس امور کشورهای مسلمان و ملت‌های آزادیخواه جهان قرار گرفته است.

میرکریمی با گرامیداشت روز جهانی قدس و عدم برگزاری راهپیمایی در روز قدس به علت گسترش ویروس منحوس کرونا گفت: اساتید، طلاب و مبلغین این مدرسه همراه با دیگر مسلمانان جهان هرگز مسأله فلسطین و آزادی مسجدالاقصی را مورد غفلت قرار نداده و در روز قدس امسال نیز با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود به ویژه حضور فعالانه در فضای مجازی، پیام پایداری و ایستادگی همیشگی خود را بار دیگر به دشمنان و حامیان همیشگی‌شان نشان خواهند داد.

* روز قدس صف بندی حق و عدل را در مقابله با ظلم نمایش می دهد

جمعی از طلاب مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) شهر فاضل‌آباد در پیامی به مناسبت روز قدس اعلام کردند: دفاع از فلسطین دفاع از حقیقتی به گستردگی جهان اسلام است، همان گونه که مبارزه با رژیم صهیونیستی مبارزه با استکبار جهانی است.

در روزگاری که تمام ابرقدرت های جهان تلاش داشتند که فلسطین را از تاریخ محو کنند، معمار کبیر انقلاب با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، نقشه حرکت مسلمانان و تمامی آزادی‌خواهان جهان را ترسیم نمود و بار دیگر در زمانی‌که صهونیست سرمست از امنیت بودند، رهبر فرزانه انقلاب پیش بینی محو اسرائیل را فریاد زد که امروزه زمزمه هایی از بشارت نابودی غده سرطانی اسرائیل را با زحمات مردان میدان تاریخ همچون حاج قاسم می شنویم.

امسال که به دلیل وضعیت خاص جامعه به صورت مرسوم راهپیمایی برگزار نمی گردد، طلاب مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) شهر فاضل‌آباد دست از فریاد علیه ظالمان و مستکبرین جهان بر نخواهند داشت و تا نابودی اسرائیل و آزادی فلسطین پای کار خواهند بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha