پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
طاهری

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از جذب و پذیرش پژوهشگر- مبلغ با هدف «تربیت مبلغان توانمند و آشنا با اندیشه‌ی امامین انقلاب» از میان طلاب سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، با هدف تربیت مبلغان تراز گام دوم انقلاب از میان طلاب سراسر کشور، پژوهشگر- مبلغ می‌پذیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، اتمام سطح ۲ حوزوی، قبولی در آزمون و مصاحبه‌های حضوری را از شرایط پذیرش این طرح اعلام کرد.

وی با تشریح مزایای طرح، ادامه داد: فراگیری مهارت‌های پژوهشی، گذراندن خدمت مقدس سربازی، بهره‌مندی از تسهیلات اسکان، امکان تحصیل ضمن خدمت، امکان تبلیغ به صورت رسمی از طرف سازمان تبلیغات اسلامی، بهره‌مندی از حقوق سربازی علاوه بر مزایای طلبگی و بهره‌مندی خانوادگی، از برنامه های فرهنگی، تربیتی و آموزشی از مزایای این طرح محسوب می‌شوند.

حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به زمان شرکت داوطلبین در این طرح، تصریح کرد:  آخرین مهلت ثبت‌نام علاقه‌مندان به شرکت در این طرح، پایان اردیبهشت ماه خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اعلام کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایتwww.rahyaft۱۴۰۰.com  مراجعه کرده و با تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha