چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آية الله بشير النجفي

حوزه/ آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف گفتند: شهدا از طریق جهادی که پیامبر اکرم (ص)، حضرت امیرالمومنین (ع) و امام حسین (ع) بنیان نهادند، اسلام را حفظ کردند و جهاد آنها یاری دین خداوند و مقدسات است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، هیئتی از آستان مقدس عباسی و کارکنان موسسه "دانشنامه فتوای جهاد کفایی" که داستان جهاد مقدس مردم عراق علیه داعش را ثبت کردند، با آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف دیدار کردند.

آیت الله نجفی در این دیدار گفتند: شهدای عراق از  مقدسات، حرم مطهر ائمه شش گانه اهل بیت (علیهم السلام) و آبرو و کرامت عراق حمایت کردند.

شهدا اسلام را حفظ کردند و جهاد آنها یاری دین خداست

ایشان افزودند: شهدا از طریق جهادی که پیامبر اکرم (ص)، حضرت امیرالمومنین (ع) و امام حسین (ع) بنیان نهادند، اسلام را حفظ کردند و جهاد آنها یاری دین خداوند و مقدسات است.

معظم له از تلاش هایی که برای ثبت این دوره تاریخ بشریت انجام گرفته، قدردانی کرده و به روحیه بزرگ رزمندگان عراقی در نبرد علیه متجاوزان به مقدسات اشاره نمودند.

این هیئت از حمایت های رسانه ای دفتر آیت الله بشیر نجفی در طول دوره آزادی سازی سرزمین های عراقی از دست داعش، تشکر و قدردانی کرد و گفت: این دانشنامه در معرفی شهدا به ویژه شهدای حوزه علمیه در سطح رسانه ای، فکری، فرهنگی و حمایت لجستیک اهمیت زیادی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha