جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار استاندار قم با معاون رئیس جمهور

حوزه/ با گذشت ۲۴ ساعت از تصویب شهرهای جدید استان قم، استاندار قم با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، بهرام سرمست در نشست با محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، خواستار تسریع در تأمین اعتبارات مورد نیاز پروژه های نیمه تمام از جمله فاز نخست خط یک مترو قم و زیر ساخت های اداری شهرستان های جدید التاسیس استان شد.

رئیس شورای اداری استان قم در این نشست که در تهران برگزار شد با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی فاز نخست مترو قم اظهار کرد: تخصیص کامل و صد در صدی اعتبارات و منابع مالی مورد نیاز این پروژه بسیار مهم و خواست و مطالبه جدی استان است.

وی با بیان این که با تخصیص و جذب اعتبارات مورد نیاز، خط یک مترو قم تا پایان دولت تدبیر و امید تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید گفت: امیدواریم که با مساعدت و همکاری سازمان برنامه و بودجه  ,  وشهرداری و قرارگاه خاتم الانبیاء (ص)، این پروژه مهم، استراتژیک و حیاتی برای شهر قم در موعد مقرر افتتاح و به بهره برداری برسد.

استاندار قم با قدردانی از حمایت های دولت و سازمان برنامه و بودجه، تأمین اعتبار برای اجرای خط انتقال آب به شهرک های صنعتی استان و هزینه ملزومات مورد نیاز برای راه اندازی و استقرار ادارات در شهرهای جدید التأسیس و همچنین عملیاتی شدن وعده های سفر معاون محترم رئیس جمهور  را از دیگر موضوعات مورد درخواست استان در این نشست برشمرد.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha