پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام کرمی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب

حوزه/ دولت در موضوع لغو تحریم ها و به دنبال آن راستی آزمایی، باید بدون عجله و به دور از شائبه استفاده ابزاری یک جریان خاص برای انتخابات ۱۴۰۰، از تکرار خسارات برجام جلوگیری کند.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به مذاکرات وین، بیان کرد: در عین حالی که نباید حتی یک روز برای رفع تحریم ها کوتاهی کرد، ولی باید لغو تحریم ها و به دنبال آن راستی آزمایی در عمل محقق شود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب افزود: برجام از نظر حقوقی نیازی به مذاکره مجدد نداشت، چون ایران به وعده ها و حتی اقدامات فرا فرجامی خود عمل کرده بود، اما این آمریکا بود خلف وعده نمود و از آن خارج شد.

حجت الاسلام کرمی نیا اظهار کرد: سؤال اینجاست وقتی رئیس جمهور خبیث آمریکا یکطرفه برجام را ترک کرد، چه حقی برای شیطان بزرگ قائلید؟ چون آنها با خامی و بی تدییری طرف ایرانی به خواسته های برجامی خود رسیده اند.

وی در پایان گفت: دولت در موضوع لغو تحریم ها و به دنبال آن راستی آزمایی، باید بدون عجله و به دور از شائبه استفاده ابزاری یک جریان خاص برای انتخابات ۱۴۰۰، از تکرار خسارات برجام جلوگیری کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha