جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ماموستا اقبال بهمنی

حوزه/ مسئول مرکز اسلامی سنندج تنها راه برای از بین رفتن جریانات تروریستی در جهان اسلام را بیرون انداختن آمریکا از منطقه عنوان کرد.

ماموستا اقبال بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان با محکومیت جنایت تروریستی در مدرسه سیدالشهدا(ع) کابل، گفت: بانیان این جنایت ضدبشری، همان فریب‌خوردگان استکبار جهانی و دشمنان اسلام هستند که به‌نام اسلام و دین دست به چنین اعمال غیرانسانی می‌زنند.

مسئول مرکز اسلامی شهرستان سنندج ادامه داد: این جنایت در واقع دو موضوع را برای همه روشن ساخت، نخست اینکه هنوز جاهلیت در نزد برخی از مدعیان دروغین دین اسلام وجود دارد و کار آنان ادامه دهنده راه جاهلان صدر اسلام است و دوم اینکه این فاجعه ضدبشری چهره دروغین حامیان حقوق بشر را نمایان ساخت.

ماموستا بهمنی تاکید کرد: قتل عده‌ای دانش آموز دختر چه دستاوردی برای گروه جنایتکار و تروریستی داعش دارد؟ آیا می‌توان از این جنایت به عنوان دستاورد نظامی سخنی به میان آورد؟!.

مسئول مرکز اسلامی شهرستان سنندج تاکید کرد: یقینا ارتکاب این عمل تروریستی برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام است، زیرا هیچ انسانی این جنایت و قتل دختران دانش آموز که روزه‌دار بودن را نمی‌تواند توجیه کند.

ماموستا بهمنی تنها راه برای از بین رفتن این جریانات ضدبشری در جهان اسلام را بیرون انداختن آمریکا از کشورهای مسلمان عنوان کرد و بیان داشت: تا زمانی که آمریکا و اذنابش در کشورهای اسلامی حضور دارند و پایگاه نظامی برپا می‌کنند بی شک حیات این گروه‌های تروریستی نیز ادامه خواهد داشت.

مسئول مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم که جهان اسلام و سران کشورهای اسلامی هرچه سریعتر به آن بصیرتی که دین مبین اسلام سفارش نموده است برسند تا ان شاء‌الله هرچه سریع‌تر ریشه قتل و کشتار در بین مسلمین خشکیده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فرید IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    0 0
    نظر درستی است ولی کفات نمیکند. خروج امریکا ضروری است ولی تنها راه مقابله خروج انان نیست مبارزه با سیاستهای انان در منطقه و کارگزاران عملیات تروریستی نیابت امریکا است. این عوامل باید شناسائی و با انان مقابله شود.