سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
امام جمعه میناب

حوزه/ امام جمعه میناب گفت: مردم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند و مشکلات و ناکارآمدی دولت را پای نظام و انقلاب نگذارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن ابراهیمی، امام جمعه میناب، ضمن تبریک عید فطر و اعلام برائت از استکبار جهانی در کشتار و قتل عام دانش آموزان افغانستان گفت: قطعا در پشت صحنه این جنایت هولناک، استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار برای نشان دادن تأثیر حضور مثبت خود در افغانستان، وجود دارد لذا بر عاملان و مسببان این حادثه درناک لعن و نفرین می فرستیم و این اقدام را محکوم می کنیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون دو جریان انگیزه ساز و انگیزه سوز در تقابل باهم وجود دارد، گفت: باید بدانیم جزء کدام جریان هستیم و به عبارتی جزء جریان انقلاب هستیم با خود را در مسیر ضد آن قرار داده ایم! جریان انقلاب به دنبال ایجاد شعور و نشاط در سطح جامعه و مشارکت حداکثری است زیرا تصمیم گیری در رابطه با موضوعات مختلف هم تکلیف است و هم حقی است برای مردم عزیزمان است.

امام جمعه میناب گفت: اگر سخنان نا امید کننده از زبان کسی خارج شود که در درون نظام و انقلاب است، چه آگاهانه یا نا آگاهانه باشد در جریان انگیزه سوزی مردم قرار می گیرد؛ چراکه مردم باید در انتخابات حضور جدی داشته باشند و اصل حضور و مشارکت مردمی، صرف نظر از نتیجه آن تکلیف و وظیفه اساسی بوده و در مرحله بعدی انتخاب اصلح تکلیف دیگری است.

امام جمعه میناب اضافه کرد: وظیفه مسئولان و نخبگان سیاسی است که در انتخابات آگاهی بخشی، ایجاد انگیزه و بصیرت افزایی کنند تا مردم احساس کنند حضورشان تاثیر گذار بوده و این یک اصل است.

وی در پایان گفت: انتقادی که از برخی مسئولین و دولت ها داریم را باید از اصل نظام جدا بدانیم و این دو مقوله کاملا از هم قابل تفکیک هستند؛ بنابراین عدم کارآمدی برخی از مسئولین نباید مانع مشارکت عمومی و حضور حداکثری مردم در انتخابات شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha