شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جمال عرف

حوزه/رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: همه مسئولیت اجتماعی داریم که ایجاد تزاحم نکنیم اگر مسئولینی می‌خواهند ثبت نام اعلام کنند حداکثر با دو همراه حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور با حضور در محل این ستاد از فرایند ثبت‌نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بازدید کرد.

وی پس از این بازدید، طی سخنانی ضمن تبریک عید سعید فطر، اظهار داشت: روند ثبت‌نام از داوطلبان دو از روز شنبه آغاز شده و هم‌اکنون در حال انجام است و من برای خود وظیفه می‌دانستم که برای عرض خداقوت و خسته نباشید به کاربرانی هر روز ۱۰ ساعت پشت سیستم‌های خود مشغول به خدمت هستند، در ستاد حضور یابم.

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: طبق گزارش دبیر ستاد، روند به‌خوبی پیش می‌رود و مشکلی نداریم و ان‌شاءالله این روند تا روز شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد امیدواریم کسانی برای ثبت‌نام می‌کنند حتما قانون و خصوصا ماده ۳۵ که بر ویژگی های داوطلبان تأکید دارد.

عرف در پاسخ به سوالی درباره سرانجام ثبت‌نام کسانی که مدارک ناقص دارند، خاطر نشان کرد: در محل ثبت‌نام مکانی پیش‌بینی شده تا مدارک افراد بررسی می‌شود؛ داوطلبان عجله نکنند و بدون استرس بیایند و مدارک خود را هم کامل بیاورند و هم‌چنین براساس ماده ۵۹ مدارک مثبته از جمله مدارکی که در اطلاعیه شورای محترم نگهبان است را همراه داشته باشند و ما مدارک را دریافت می‌کنیم و به شورای نگهبان تحویل می‌دهیم.

وی هم‌چنین گفت: روند مناسبی در حال انجام  است در شرایط بیماری کرونا هستیم وزیر کشور رییس قرارگاه عملیاتی کرونا است توقع می‌رود، در ستاد ثبت‌نام پروتکل‌ها را رعایت کنیم دیروز شاهد بودیم یکی از داوطلب‌ها پروتکل‌ها را رعایت نکرد، می‌خواهم مسئولیت اجتماعی همه داوطلبان را گوش‌زد کنم. همه مسئولیت اجتماعی داریم که ایجاد تزاحم نکنیم اگر مسئولینی می‌خواهند ثبت نام اعلام کنند حداکثر با دو همراه حضور پیدا کنند و از کسانی که اینگونه رعایت کردند تشکر می‌کنم اما اینکه داوطلبی اصرار می‌کند جمعیت قابل توجهی را با خود بیاورد و تجمع ایجاد کند چه با عنوان  مسئول و یا رسانه باید این مسئولیت اجتماعی را گوش‌زد کنیم تا بعد از آن شاهد چنینی اتفاقاتی نباشیم.

عرف بیان کرد: اگر این افراد پروتکل‌ها را رعایت نکنند چه توقعی از سایرین می‌رود، چهل کاربر در ده ساعت فعالیت می‌کنند که اگر این‌ها بیمار شوند مشخص نیست چه اتفاقی می‌افتاد.

وی در مورد تمدید مدت زمان ثبت‌نام انتخابات گفت: با هماهنگی که با شورای نگهبان انجام شده  امسال هم فرجه بازه‌ی پنج روز در ده ساعت خواهد بود و ضرورتی برای تمدید وجود ندارد اما اگر به جمع‌بندی رسیدیم ممکن است تغییر ایجاد شود.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha