پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
منوچهر دهشیری

حوزه/ مدیر شعبه قم مؤسسه خیریه دارالاکرام گفت: با کمک خیرین و نیکوکاران در ماه مبارک رمضان موفق به پنجمین رزمایش کمک های مؤمنانه در بین خانواده های کم برخوردار شده ایم.

منوچهر دهشیری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، گفت: به لطف خداوند متعال موسسه دارالاکرام شعبه قم علاوه بر وظیفه ذاتی خود که پرداخت بورسیه تحصیلی ماهیانه به دانش اموزان مستعد تحصیل فاقد سرپرست موثر می باشد، جهت کمک به افراد کم برخوردار و هموطنانی که بر اثر کرونا، زندگی روزمره آنها دچار اختلال شده و برای امرار معاش خود با مشکل مواجه شده اند، به مناسبت ماه مبارک رمضان توفیق پیدا کرد تا پنجمین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه خود را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله ۴۶۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۳۵میلیون تومان به خانواده‌ها اهدا شد، اظهارکرد: در این پنج رزمایش بیش از۲۵۰۰ سبد معیشتی و پک بهداشتی توزیع شده است که ارزش پک‌های اهدا شده جمعاً بالغ بر یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان می باشد.

دهشیری ادامه داد: این مؤسسه با کمک خیرین نیک اندیش درماه مبارک رمضان ۲۳۵۰ پرس غذا به همراه پک افطاری به ارزش ۷۱ میلیون تومان  به خانواده ها تحویل داد که بحمدلله در راستای رضایت خیرین نیکوکار بود.

مدیر شعبه قم مؤسسه خیریه دارالاکرام در بخش دیگری از گفت وگوی خود به حضور ۱۶۰ حامی در داخل و خارج از کشور به منظور حمایت از دانش‌آموزان مستعد و فاقد سرپرست موثر در قم اشاره کرد و افزود: دانش آموزان در موسسه دارالاکرام بورسیه تحصیلی را بر مبنای پایه تحصیلی معدل و امتیازات کسب شده در رشته‌های ورزشی، فرهنگی و قرآنی و … دریافت می‌کنند و در این باره دانش آموزی با دریافتی ۷۰۰هزار تومان نیز داشته‌ایم.

وی عنوان کرد: در این مرکز هر دانش آموز مستعد تحصیل و فاقد سرپرست موثر پذیرش می شود، ما ازمحدود موسسات خیریه هستیم که دارای ایزو ۹۰۰۰ و شفافیت مالی و کاری هستیم که از سراسر دنیا می توانیم حمایت داشته باشیم.

دهشیری با بیان اینکه در این مرکز از پیش دبستانی تا دانشگاه پذیرش می شوند، مردمی بودن را از ویژگی‌های این موسسه برشمرد و گفت: در موسسه دارالاکرام بیش از ۵۵ مددکار خانم به طور رایگان ماهی یک بار به منازل و مدارس دانش‌آموزان سر می زنند و به کسب اطلاعات و ارزیابی وضعیت می‌پردازند.

مدیر شعبه قم مؤسسه دارالاکرام ضمن تشکر فراوان ازهمیاران وبانیان خیر با دعوت از خیرین برای حمایت از دانش آموزان فاقد سرپرست موثر و جلوگیری از ترک تحصیل آنها گفت: خیرین می توانند برای حمایت از دانش آموزان با مراجعه به سایت bemehrabani.com   و یا تماس با شماره تلفن ۰۲۵۳۷۸۴۱۷۵۹   ۰۲۵۳۷۸۴۱۷۶۹  به جمع حامیان مؤسسه دارالاکرام بپیوندند.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha