شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جلسه بصیرتی

حوزه/ به همت موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول(سلام الله علیها) ساوه، جلسه بصیرتی با موضوع «انتخابات سالم و انتخاب اصلح» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول(سلام الله علیها) ساوه، جلسه بصیرتی با موضوع «انتخابات سالم و انتخاب اصلح» و با حضور مبلغین مدارس علمیه ساوه، در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) این شهرستان برگزار گردید.

حجت الاسلام حسینی، امام جمعه ساوه در سخنانی پیرامون مسئله انتخابات، گفت: نظام ما جمهوری است و جمهوریت نظام با مشارکت حداکثری و حضور پای صندوق های رای برقرار می باشد؛ مشارکت به منزله بیعت با نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه ساوه با اشاره به نقشه ها و فتنه های دشمنان، اظهار کرد: دشمنان نقشه های چند سطحی و فتنه های پیچیده ای را برای براندازی نظام جمهوری اسلام دارند از جمله نفی مشارکت، القای سیاه نمایی، القای یاس، نفی و تخریب جبهه انقلاب و تقویت جریان غربگرا و فشار به شورای نگهبان. 

وی در پایان با اشاره به وظایف مبلغین در برابر نقشه های دشمنان،اظهار کرد: راه اندازی نهصت تبیین، بیان ملاک های انتخاب اصلح، پاسخگویی به شبهات، گفتمان سازی و تقویت مهارت تبلیغی از وظایف مبلغین و نخبگان در عرصه انتخابات می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha