پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کاظمی حوزه مدیریت حوزه خراسان

حوزه/ مسئول حوزه مدیریت حوزه علمیه خراسان به ارتباطات انجام شده و تعاملات صورت گرفته این حوزه با سایر نهادها، شخصیت ها و افراد اشاره و ابراز کرد: در ۵ سال گذشته هر بخش و معاونت در راستای ماموریت ها و رسالت های خود به تعامل و همکاری در سطح ملی و بین المللی پرداخته و ثمرات خوبی را به جای گذاشته است.

حجت الاسلام سید ابوالفضل کاظمی در گفت و گو با خبرگزاری حوزه در مشهد به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی با اشاره به اهمیت این عرصه مهم، ابراز کرد: توسعه و تحول در دنیای امروز به امروز به دانستن و داشته های تعاملی نیاز دارد و رسیدن به این نتیجه با دانش روابط عمومی و ارتباطات موفق نمود خواهد داشت، ایجاد تعامل دوسویه، جهت دهی بهتر برای برنامه ریزی های مبتنی بر مسئولیت ها، دریافت نظرات و نظرسنجی مخاطبان، ایجاد زمینه فعالیت ها در عرصه های گوناگون و انتشار و اطلاع رسانی از طریق تعامل رسانه ای و ... در ویترین ارتباطات حوزه علمیه خراسان جای دارد.

وی با تکیه بر این نکته که ارتباط تاثیرگذار از ویژگی های یک حوزوی موفق است تا به خوبی بتواند به تبیین و تبلیغ دین بپردازد، توضیح داد: بر همین اساس و برگرفته از این سنت، نهاد حوزه علمیه نیز بر مسئله مهم ارتباطات تاکید دارد و به ویژه در ۵ سال گذشته از ظرفیت آن بهره های فروانی برده است.

مسئول حوزه مدیریت حوزه علمیه خراسان افزود: مدیران کارآمد کسانی هستند که ارتباطات را درک می کنند و در محیط سازمانی خود از آن بهره می برند. در واقع این ابزار ارزشمند به مدیران هر مجموعه ای کمک می کند که وظایف خود را به نحو مطلوبی انجام دهند.

وی در ادامه به ارتباطات انجام شده و تعاملات صورت گرفته حوزه علمیه خراسان با سایر نهادها، شخصیت ها و افراد اشاره و ابراز کرد: در ۵ سال گذشته هر بخش و معاونت این حوزه در راستای ماموریت ها و رسالت های خود به تعامل و همکاری دو جانبه و چند جانبه در سطح ملی و حتی بین المللی پرداخته و ثمرات خوبی را به جای گذاشته است.

حجت الاسلام کاظمی با اشاره به تاکید مدیر حوزه علمیه خراسان مبنی بر دست کم، مجمع جزایری بودن فعالیت های نهادهای حوزوی و تحقق این امر از حدود ۵ سال پیش، این اقدام را گام تحولی خوبی در راستای انجام بهتر فعالیت های همسو دانست که به نتیجه های مشترک و مطلوبی ختم شده است.

وی افزود: ارتباط با علما و اساتید از دیگر برنامه هایی می باشد که به طور مستمر مدنظر و اقدام بوده که ظرفیت الگودهی و بهره مندی هر چه بیشتر طلاب را فراهم کرده است.

مسئول دفتر موقوفات و امور حقوقی وقف حوزه علمیه خراسان به ارتباط با خیرین و نیکوکاران نیز اشاره و خاطر نشان کرد: از ۵ سال گذشته تا کنون در این عرصه کارهای شایسته ای به ثمر نشسته و ظرفیت موقوفات حوزوی به طور تساعدی افزایش یافته است. این تحول زیرساختی، سخت افزاری و نرم افزاری را در سایر قسمت ها نیز با همان نگاه تعاملی و ارتباطات مشاهده می کنیم.

وی ایجاد قرارگاه های علمی آموزشی، هیئت های اندیشه ورز، انجمن خیرین، نشست های حضوری و مجازی علمی پژوهشی و... را از ظرفیت هایی دانست که در تعامل و ارتباطات حوزه علمیه خراسان مدنظر بوده و به ثمر نشسته است.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha