پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رضا نوری

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه اگر در میدان نایستیم باید حذف شویم و گردن خود را به تیغ داعشی ها و صهیونیستی‌ها بسپاریم، گفت: امروز شرایط برای مردم مسلمان منطقه به‌گونه‌ای است که حتی اگر ورای دین به قضیه نگاه کنیم می‌بینیم هیچ راهی جز مقاومت نیست و باید در برابر رژیم صهیونیستی بایستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، امروز در تجمع حوزویان خراسان شمالی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و افغانستان، اظهار کرد: هدف جبهه استکبار از تشکیل و حمایت از رژیم صهیونیستی تسلط بر جهان اسلام و نابودی مسلمانان بود و هست.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: آمریکا و استکبار با همین اهداف طالبان را در افغانستان ایجاد کردند و دیدیم چه بلایی سر افغانستان آوردند و چه حرکت‌هایی کردند تا در کل دنیا مردم از اسلام متنفر شده و از اسلام برگردند.

وی ادامه داد: بیش از ۶۰۰ هزار نفر مردم افغانستان توسط همین نظام استکباری در چند جنگ مختلف کشته شده‌اند و جنایت‌های آن‌ها همچنان در این سرزمین تداوم دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه جبهه استکبار پس از آن داعش را در منطقه ایجاد کرده و این موضوع را هم آشکار اعلام می‌کند، گفت: آمریکا خود اذعان به ایجاد داعش داشته و رژیم صهیونیستی هم با صدای بلند از داعش حمایت می‌کند.

وی تصریح کرد: آن‌ها بردگی و نابودی ما را می‌خواهند و دوست دارند ما ریشه‌کن شویم و در چنین شرایطی آیا جز مقاومت راه دیگری باقی‌مانده است؟

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه اگر در میدان نایستیم باید حذف شویم و گردن خود را به تیغ داعشی ها و صهیونیستی‌ها بسپاریم، افزود: حتی اگر ورای دین به قضیه نگاه کنیم، امروز شرایط برای مردم مسلمان منطقه به‌گونه‌ای است که اگر کسی دین هم نداشته باشد اما انسانیت و آزادگی داشته باشد اذعان می‌کند که هیچ راهی جز مقاومت نیست و باید در برابر رژیم صهیونیستی بایستیم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا شهید سلیمانی در میدان مقدمات وحدت جهان اسلام را فراهم و ارتشی از بسیجیان ایران، عراق، سوریه، یمن و ... ایجاد کرد و توانست داعش را در میدان شکست دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه قدرت امروز مقاومت مرهون تلاش‌ها و خون پاک شهید سلیمانی است، اظهار کرد: امروز مردم مظلوم غزه و فلسطین کشته و شهید می‌شوند و خانه‌هایشان ویران می‌شود؛ اما آن‌ها هم فهمیده‌اند باید مقاومت کنند و به همین دلیل با موشک‌های خود شهرک‌های رژیم صهیونیستی را می‌زنند.

امام‌جمعه بجنورد گفت: موقعی که با موشک‌های فلسطینی کل امنیت اسرائیل به هم می‌ریزد اگر ایران به صحنه بیاید قطعاً از پنج میلیون نفر یهودی صهیونیسم چیزی باقی نخواهد ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha