جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرتضی رضایی

حوزه/ مرتضی رضایی گفت: از برنامه های اداره آموزش غیرحضوری مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه راه اندازی کانال اطلاع رسانی مهارت خانه طلاب در شبکه های اجتماعی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مهندس مرتضی رضایی در نشست کارشناسان آموزش غیرحضوری مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه های علمیه با مدیر این مرکز به ارائه گزارشی از فعالیت های واحد آموزش های غیرحضوری در ماه های اخیر پرداخت و گفت: با توجه به تماس های تلفنی مهارت آموزان مرکز، نسبت به رفع خطاهای سامانه مهارت خانه طلاب اقدام نموده و خوشبختانه بسیاری از آن ها را برطرف نموده ایم.

وی از اضافه کردن قابلیت های جدید در سامانه مهارت خانه طلاب خبر داد و افزود: قابلیت هایی همچون صدور گواهی نامه و معرفی نامه آنلاین مثال هایی از ابزارهای جدیدی است که در مهارت خانه طلاب تعریف شده اند.

مسئول آموزش های غیرحضوری مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های این بخش رونمایی از اپلیکیشن سامانه مهارت خانه طلاب در آینده ای نه چندان دور است.

وی با اشاره به راه اندازی کانال اطلاع رسانی مهارت خانه طلاب در شبکه های اجتماعی گفت: از دیگر برنامه های اداره آموزش غیرحضوری مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه راه اندازی کانال اطلاع رسانی مهارت خانه طلاب در شبکه های اجتماعی بوده که پشتیبانی این کانال هم در ساعات اداری و هم در ساعات غیراداری انجام می گیرد.

رضایی بیان داشت: جهت ارائه محتواهای تولیدی مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه در نمایشگاه این مرکز تمامی دوره های مهارتی سامانه مهارت خانه طلاب را در قالب پک DVD نیز منتشر نموده ایم.

وی افزود: تشکیل اتاق فکر اداره آموزش های غیرحضوری با حضور افراد متخصص از نهادها و مراکز همسو یکی دیگر از اقدامات این بخش در ماه های اخیر بوده است.

مسئول آموزش های غیرحضوری مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه از ارتباطات و تعامل مستقیم معاونت های حوزه با اداره آموزش های غیرحضوری خبر داد و گفت: از سوی معاونت های مختلف حوزه درخواست برگزاری دوره ها و آزمون های متنوعی را داشته ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ‌اخبار فانتزی IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    1 0
    خب الان آدرس کانال و اپ چیه کجاست؟!!!