جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانم همایونلو

حوزه / استاد حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی عامل ثبات انقلاب و کشور است،  زیرا پیام انتخابات باشکوه به دشمنان این است که نمی‌توانند در این کشور توطئه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم همایونلو، صبح امروز در جمع اساتید و طلاب مدارس علمیه خواهران قزوین گفت: هر ایرانی با مشارکت در انتخابات و با رأی خود در حقیقت تیری به‌سوی دشمن پرتاب می‌کند و موجب می‌شود دشمن از رسیدن به اهداف سو خود ناکام و ناامید شود.

وی خاطرنشان کرد:  مردم با حضور در صحنه انتخابات به دوستان و دشمنان ثابت می‌کنند که نسبت به امام راحل و  ولایت‌فقیه و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی وفادار هستند، به آرمان‌های انقلاب اسلامی احترام می‌گذارند و حافظ دستاوردهای آن هستند.

استاد حوزه علمیه خواهران قزوین ادامه داد:  مهم‌ترین موضوع در انتخابات، حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی است و انتخاب اصلح در اولویت بعدی قرار دارد.

دبیر بنیاد عفاف وحجاب استان قزوین تصریح کرد: حضور پرشور مردم پای صندوق‌های اخذ رأی بیانگر وحدت، انسجام و پیوند مردم با ولایت است.

وی با تأکید بر دقت در انتخاب اصلح، عنوان کرد: تمام مردم تکلیف دارند که امانت الهی را به اهل آن و کسانی که راه شهدا و انقلاب اسلامی را دنبال می‌کنند، بسپارند.

استاد حوزه علمیه خواهران استان قزوین بیان کرد : برنده اصلی انتخابات، نظام جمهوری اسلامی ایران است، زیرا همه ما با شرکت در انتخابات در واقع به عزت، سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی رأی می‌دهیم.

دبیر بنیاد عفاف وحجاب استان قزوین تصریح کرد: برنده دیگر در انتخابات نیز فرد یا افرادی هستند که مورد اقبال مردم قرار گرفته و مسئولیت سنگینی را بر عهده می‌گیرند، ازاین‌رو باید امانت‌دار بوده و به تعهدات خود عمل کنند.

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی عامل ثبات نظام اسلامی و انقلاب است،  زیرا پیام انتخابات باشکوه برای دشمنان نظام اسلامی این است که نمی‌توانند در این کشور توطئه کرده و تدابیر سوء خود را اجرا کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha