شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام فاطمیان قزوین

 حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین با اشاره به اهمیت حضور حداکثری پای صندوق های رأی، تصریح کرد: سرنوشت مردم و کشور به انتخابات گره خورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان، صبح  امروز در جمع مسئولین شهر اقبالیه گفت: دشمنان انقلاب تلاش می‌کنند با ناکارآمد نشان دادن نظام مردم را ناامید کنند تا پای صندوق های رای حاضر نشوند، اما مردم نیز هر بار در طول سال های انقلاب با شرکت گسترده خود در انتخابات نظام را بیمه می کنند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت مردم در انتخابات و اعتقاد به نظام خط بطلانی خواهد بود بر اهداف شوم دشمنان، منتهی مردم نیز باید با انتخاب افراد اصلح در انتخابات و داشتن شناخت کافی از نامزدها، کسانی را به مجلس بفرستند که بتوان سرنوشت مردم را به آنها بسپارند.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: مردم با انتخابات گره خورده و انتخاب افراد اصلح و کاربلد تاثیرگذارترین اقدام در تقویت جایگاه نظام اسلامی ایران است.

امام جمعه شهر اقبالیه عنوان کرد: مردم با مشارکت و حضور گسترده خود در انتخابات این وحدت و یکپارچگی را که نماد اتحاد و همبستگی و پرهیز از دوقطبی گرایی می باشد، با اقتدار، سربلندی و عزت به جهانیان نشان خواهند داد.

حجت الاسلام فاطمیان  ادامه داد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مبنی بر حساسیت موضوع و حضور حداکثری مردم، شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و واجب عینی است و هرکس که ایران و جمهوری اسلامی و عزت این نظام را دوست دارد، در انتخابات شرکت می کند.

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: ‌اصلی ترین پشتوانه نظام مردم است و در طول این سال ها نظام نیز مردم سالاری دینی را به خوبی به نمایش گذاشته است، اما دشمنان تلاش می کنند مردم را دلسرد کنند تا پشت نظام خالی شود و ملت از صف انقلاب جدا شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha