دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه / طلاب و روحانیون شهرستان های مرند و میانه، با تجمع نسبت به حملات تروریستی منطقه اعتراض کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، جمعی از طلاب و روحانیون شهرستان های مرند و میانه با تجمع در مرند و میانه نسبت به حملات تروریستی منطقه اعتراض کردند.

این تجمع ها در محکومیت حملات تروریستی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی علیه مسلمانان مظلوم فلسطین و افغانستان و همدردی با این دو ملت محور مقاومت در مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) مرند و مدرسه علمیه آیت الله حامدی(ره) میانه برگزار شد.

تجمع کنندگان با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ برآمریکا و مرگ بر انگلیس حملات تروریستی منطقه از جمله کشتار مردم غزه و کرانه باختری در فلسطین اشغالی و کشتار مردم افغانستان را محکوم کردند.

حاضران تجمع با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی همچنین با سر دادن شعارهایی وحدت مسلمین را در دفاع از مردم مظلوم فلسطین وافغانستان خواستار شدند.

حجت الاسلام و المسلمین علی نعمت زاده امام جمعه مرند در تجمع طلاب و روحانیون مرند گفت: انتفاضه موشک و تلاحم یعنی ترمیم استخوان های شکسته غزه با حضور قدس و کرانه غربی رود اردن و وحدت همه گروههای فلسطینی این بار علیرغم غم و مصیبت تنهایی، کشتار کودکان، زنان و ترور فرماندهان مقاومت، قدرت خاص به انتفاضه داده که با فرمان و هدایت ولی امر مسلمین و نتیجه حضور مدبرانه و میدانی سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و ابتکارات علمی شهید حسن تهرانی مقدم هست.

حجت الاسلام سعید سلیمی، معاون تهذیب و تربیت مدرسه علمیه میانه در بین تجمع کنندگان طلاب و روحانیون به روایتی از پیامبر اسلام صل الله علیه و آله و سلم اشاره کرد و گفت: هر مسلمانی صدای مظلومیت مسلمانی را بشنود و به یاری او نپردازد، مسلمان نیست.

 حجت الاسلام نصیری، استاد مدرسه علمیه آیت الله حامدی(ره) در این تجمع گفت:  وظیفه هر انسان آزاده مخصوصا مسلمانان جهان، حمایت از مردم مظلوم فلسطین می باشد تا از چنگال گرگ درنده ای به نام صهیونیست ها آزادی یابند.

وی ادامه داد: ما حوزویان حمایت خود را از مظلومین جهان اعلام می کنیم و بر سر آرمان قدس ایستاده ایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha