پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
علیرضا نودهی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین نوری طی حکمی علیرضا نودهی را به‌عنوان مدیرعامل بنیاد زائر امام رضا (ع) خراسان شمالی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، با صدور حکمی علیرضا نودهی را به‌عنوان مدیرعامل بنیاد زائر امام رضا (ع) خراسان شمالی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

نام و نشان دلدادگان آستان مقدس ملک پاسبان رضوی در جریده عالم، مرقومه ای است به بلندای تاریخ شیفتگان که هر یک به شوق گوهر شب‌افروز هدایت ایشان، آئین وارستگی را بر سبیل خدمت به سلاله آل طه جسته و چشم امید به نگارستان شفاعت آن حضرت دوخته‌اند.

نظر به تجارب ارزشمند، تعهد و تخصص و توانمندی و اشراف جنابعالی به ظرفیت‌های ارزشمند خیرین و گروه‌های مرجع، جنابعالی را به‌عنوان مدیرعامل بنیاد زائر امام رضا (ع) خراسان شمالی منصوب می‌کنم.

رجاء واثق دارم با استعانت از پروردگار متعال و در ظل توجهات امام رضا (ع) با بسیج همگانی عاشقان اهل‌بیت (ع) و ایده‌های بدیع، تلاش و همت وافی را در تحقق اهداف نورانی این بنیاد به کار بسته تا شاهد ایام نویدبخشی برای گسترش فرهنگ رضوی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha