چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
رضا نوری

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: وقتی حفظ نظام از اوجب واجبات بوده و انتخابات نیز در حفظ نظام تأثیرگذار است؛ در نتیجه ورود به این عرصه برای مشارکت حداکثری و انتخاب شایسته از اوجب واجبات محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در همایش بصیرتی حماسه حضور که با حضور حوزویان و روحانیان استان برگزار شد، با اشاره به این فرمایش امام راحل (ره) مبنی بر اینکه حفظ این نظام از اوجب واجبات است، اظهار کرد: باید مردم در کنار ولی‌فقیه قرار گرفته و این نظام را حفظ کنند و یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند نظام را حفظ کند این است که مردم انتخاب خوبی داشته باشند.

وی افزود: وقتی حفظ نظام از اوجب واجبات بوده و انتخابات نیز در حفظ نظام تأثیرگذار است؛ در نتیجه ورود به این عرصه برای مشارکت حداکثری و انتخاب شایسته از اوجب واجبات محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: اگر فرد شایسته‌ای در کنار مقام معظم رهبری در بالاترین حد اجرایی کشور قرار گیرد، منویات و نظرات رهبری را پیاده می‌کند و کشور در مسیر صحیح و به سمت تعالی حرکت خواهد کرد.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به اینکه امام راحل (ره) فرمودند پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، گفت: پشتیبانی از ولایت زمانی با پیگیری فرموده‌های رهبری است و زمانی هم حمایت از رهبری به معنای انتخاب شایسته رئیس‌جمهور است تا بار دیگر قصه حکمیت در زمان مولا امام علی (ع) پیش نیاید.

وی اظهار کرد: باید به دنبال کسی باشیم که منویات ولی امر را در چهار سال آینده پیاده کند؛ به این معنا که علاوه بر برداشتن موانع و تحریم‌ها، به دنبال خودسازی و ایران قوی باشد تا به‌اندازه‌ای قوی شویم که نه‌تنها وابسته به خارج و دیگران نباشیم؛ بلکه به‌عکس دیگران محتاج و نیازمند ما باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در خاتمه بار دیگر با تأکید بر تلاش و تشریک‌مساعی همه نخبگان به‌ویژه حوزویان برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات، اظهار کرد: اگر مردم پای صندوق‌ها نیایند طرف مقابل جری‌تر شده و تهدیدها و تحریم‌های خود را افزایش می‌دهد، اما وقتی مشارکت مردم را در انتخابات ببیند از ادامه اقدامات خود و تداوم روند تهدید و تحریم ناامید می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha