دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
صفحه مجازی سید مصطفی کشفی

حوزه/ چند روزه بابک خرمدین معادله رو بدجوری به هم ریخته. هنرمند شناخته شده‌ای که به دست پدرش کشته شده و با وجود مقطع خبرساز انتخابات، از هر ۱۰ خبر و پست یکی با هشتک خرمدین منتشر میشه. البته که اتفاق خاصی هم نیست، فقط با هر جمله و کلمه‌ای که منتشر میشه فرسنگ‌ها از ارزش های والای خانواده، پدر، مادر و ... دور میشیم و کم کم بچه‌هامون به این گزاره هم فکر میکنن که «ممکنه با تو بدبخت بشم».

به گزارش خبرگزاری حوزه، در حاشیه خبر قتل بابک خرمدین (کارگردان) به وسیله پدرش، سید مصطفی کشفی در صفحه مجازی‌اش نوشته است:

گوتیک و شورای عالی فضای مجازی

مدتی پیش در کنار جمعی از دوستان و همکارانم پیرامون این موضوع بحث میکردیم که چه کار فرهنگی میشه در ایام ولادت حضرت علی(ع) انجام بدیم. نتیجه این بود که جلب توجه اقشار مختلف مخاطبین به ارزش های پدری از جمله ضروریاتی هست که شاید تو جامعه امروزی داره کمرنگ میشه و یه بسته از فعالیت‌های مختلف با عنوان «با توخوشبختم» طراحی و اجرا شد.

مطمئن بودیم دامنه تأثیراتی که داره به دلیل محدودیت‌هامون زیاد نیست ولی خب امیدوار به افزودن اندک اندک شدیم.

ولی چند روزه بابک خرمدین معادله رو بدجوری به هم ریخته. هنرمند شناخته شده‌ای که به دست پدرش کشته شده و با وجود مقطع خبرساز انتخابات، از هر ۱۰ خبر و پست یکی با هشتک خرمدین منتشر میشه. البته که برای رسانه‌ها و مردم کنجکاو ما موضوع جذابیه و احتمالا هر خبرگزاری که زودتر خبر جدیدی از اعترافات پدر و مادر بابک بده تعداد فالوور بیشتری جذب میکنه. کم کم داره از پست رئیس جمهوری ۱۴۰۰ هم رقابتش بیشتر میشه.

... طرف‌های بدون محدودیت این رقابت ولی در ظاهر به جنبه فرهنگی ماجرا هیچ اعتنایی ندارن و هیچکس هم براش مهم نیست که داره چه اتفاقی میفته... البته که اتفاق خاصی هم نیست، فقط با هر جمله و کلمه‌ای که منتشر میشه فرسنگ‌ها از ارزش های والای خانواده، پدر، مادر و ... دور میشیم و کم کم بچه‌هامون به این گزاره هم فکر میکنن که «ممکنه با تو بدبخت بشم». که خب موضوع چندان مهمی نیست و مجموعه‌های فرهنگی با برنامه‌های خوبشون مشکلو حل میکنن.

حالا که دقت می‌کنم، به نظرم این پست به تنها موضوعی که ربط نداشت گوتیک آمریکایی و شورای عالی فضای مجازی بود. به شورای عالی فرهنگ عمومی که اصلا ربط نداره.

یه شعر بی‌ربطی هم به ذهنم رسید که میگه اول ای جان دفع شر موش کن/ بعد از آن در جمع گندم کوش کن.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha