جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 959869
۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
برنامه راهکار

حوزه/ برنامه گفت‌وگو محور " راهکار" شبکه پنج با رویکرد واکاوی و بررسی موانع پیش روی تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی امشب ( شنبه اول خردادماه) ساعت ۲۱:۴۰ از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بررسی موانع پیش روی تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی، تبیین و مطالبه پشتیبانی های لازم از سوی نهادهای دولتی، قانونگذار و قضایی از اصلی ترین اهداف برنامه اقتصادی راهکار است.
برنامه" راهکار" در هر قسمت با سه آیتم معرفی ظرفیت های صادراتی، بررسی  مشکلات صادرکنندگان و معرفی کتاب راهنمای صادراتی تقدیم مخاطبان و علاقه مندان موضوعات اقتصادی می شود. 
بنا بر این گزارش، توسعه تجارت خارجی و استفاده از فرصت بزرگ بازار ۶۰۰ میلیونی کشورهای همسایه برای پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور ضروری است، از این رو مطالبه گری در خصوص موانع تولید و توسعه صادرات از رویکردهای مهم برنامه " راهکار" است. 
اولین قسمت برنامه" راهکار"  امشب با موضوع بررسی صادرات محصولات غذایی به روسیه با حضور "پرند" دبیر میز روسیه در سازمان توسعه تجارت و "یکتا" عضو هیئت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و روسیه روی آنتن شبکه پنج می رود. 
برنامه " راهکار" کاری از گروه اقتصاد شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی و اجرای علی مروی در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه شنبه هر هفته ساعت ۲۱:۴۰ پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha