یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 960015
۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
ارزنده

حوزه/ امام جمعه بهار در مراسم تقدیر از هادی وفایی از قهرمانان کشتی تصریح کرد: ورزشکاران قبل از قهرمانی به دنبال پهلوانی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، پیش از ظهر امروز حجت الاسلام محمد علی ارزنده، امام جمعه بهار در مراسمی از هادی وفایی از قهرمانان کشتی اهل شهر لالجین تقدیر کرد.

امام جمعه بهار با بیان اینکه ورزش کشتی، ورزش ملی ما است، گفت: کشتی گیران ما، باید الگوی کامل برای همه جوانان و نسل جدید باشند و با منش پهلوانی خود توانایی جذب جوانان را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه ورزشکاران قبل از قهرمانی به دنبال پهلوانی باشد، خاطرنشان کرد: در کشور جوانان بسیاری داریم که در عرصه‌های مختلف دارای رفتار و جلوه پهلوانی هستند و در این مسیر حرکت می‌کنند.

حجت الاسلام ارزنده، ورزش را یک ارزش دانست و مطرح کرد: ورزش هم در سطح افراد، یعنی یک فرد ورزشکار نسبت به یک فردی که ورزش نمی‌کند، یک ارزش افزوده دارد و هم در سطح ملّی به این معنی که در سطح کشور. کشوری که در آن به ورزش بها داده می شود دارای ارزش افزوده‌ای نسبت به دیگر کشور ها دارد.

وی با اشاره به اینکه از مهم‌ترین الگوهایی که جوانان انتخاب می‌کنند، ورزشکاران و افراد موفق در جامعه هستند، یادآور شد: ورزشکاران ما باید بدانند بسیاری از رفتارهای آنها چه در ورزش و چه در زندگی معمولی به عنوان الگویی برای جوانان است و لذا لازم است که در هر لحظه به یاد این مسئله باشند و از آن غفلت نورزند.

امام جمعه بهار تصریح کرد: ورزشکاری به معنای واقعی کلمه موفق است که در کنار پیروزی در میدان مسابقه در زندگی خود نیز در میدان نبرد با هوای نفس به پیروزی دست یابد و توان آن را داشته باشد که انتقال دهنده ارزش‌های انسانی و اخلاقی در جامعه باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha